نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دانشجویان ورزشکار به حمایت بهتری از سلامت روان نیاز دارند

به گزارش سیناپرس اردبیل،بین مارس تا ژوئن 2022، سه ورزشکار برجسته کالج علاوه بر خانم میلر، بر اثر خودکشی جان باختند: کیتی مایر، بازیکن فوتبال در دانشگاه استنفورد،سارا شولز، دونده برتر در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون، و لورن برنت، بازیکن سافت بال در دانشگاه جیمز مدیسون.  همه این زنان جوان به دلیل توانایی های ورزشی خود مورد تحسین قرار گرفتند، اما شدید تلاش می کردند و نمی توانستند به کمک دیگران دسترسی پیدا کنند.
جینا مایر در مصاحبه ای که مدت کوتاهی پس از مرگ دخترش انجام شد، افکار بسیار ادراکی در مورد این تراژدی ها ارائه کرد.  او گفت: «فکر می‌کنم فشار زیادی روی ورزشکاران وجود دارد، مخصوصاً در آن سطح بالا، تعادل بین دانشگاهیان و محیط بسیار رقابتی است.  و اضطراب و استرس برای کامل بودن، بهترین بودن، شماره یک بودن وجود دارد». شکی نیست که بسیاری از ورزشکاران به ویژه زنان جوان تحت تأثیر چنین کمال گرایی قرار می گیرند.  این سؤال پیش می‌آید: ورزشکاران دانشگاهی برای مقابله با این روند ناراحت‌کننده چه باید بکنند؟
مهم‌تر از همه، آن‌ها باید برنامه‌های ارزیابی تهدید رفتاری را اجرا کنند که به طور فعال افرادی را که در معرض خطر بالای خودکشی و آسیب‌رسانی هستند، شناسایی کنند.  چنین برنامه هایی برای شناسایی رفتارهای با پرچم قرمز و ارائه مداخلات و پشتیبانی متمرکز طراحی شده اند.  مدارسی که قبلاً چنین برنامه‌هایی را در اختیار دارند، باید به دنبال ایجاد تمرکز ویژه بر دانش‌آموزان ورزشکار باشند که از تخصص خاصی در این زمینه مطلع هستند.  آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که از بهترین شیوه ها مانند استفاده از تیم های چند رشته ای برای شناسایی افراد در معرض خطر پیروی می کنند.  علاوه بر این، مدارس همچنین باید برای پرورش فرهنگ‌هایی کار کنند که در آن دانش‌آموزان ورزشکار – اعم از زن و مرد – احساس می‌کنند می‌توانند بدون مجازات، عواقب یا تمسخر درخواست کمک کنند.  خبر خوب این است که بیشتر ورزشکاران مطرح برای صحبت آشکار در مورد مبارزات سلامت روان خود به میدان آمده اند و این امر به کاهش استرس کمک می کند.  
سلامت روان را باید در اولویت قرارگیرد.  زیرا اگر این کار عملی نشود، پس از ورزش خود لذت نخواهید برد و آنقدر که می خواهید موفق نخواهید شد.  بنابراین گاهی اوقات بد نیست که حتی در مسابقات بزرگ شرکت کنید تا روی خودتان تمرکز کنید، زیرا نشان می‌دهد که شما واقعاً چقدر یک رقیب و شخص قوی هستید. نه اینکه صرفاً از طریق آن مبارزه کنید. این اقدام شجاعانه راه را برای ورزشکاران جوان بیشتری هموار می کند وباعث می شود به جای اینکه خود را در معرض خطر بیشتری قرار دهند، رفاه خود را در اولویت قرار دهند.

منبع:psychology news
مترجم:پریناز نصرتیخودکشی

 

خروج از نسخه موبایل