نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اردبیل آماده پذیرایی از گردشگران در تعطیلات عید فطر

به گزارش سیناپرس اردبیل، سید محمد اعتماد روز گذشته در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اردبیل افزود: نانوایی ها و مراکز توزیع مواد غذایی و رستوران ها هم درشهرستان اردبیل در تعطیلات عید فطر در راستای خدمات دهی مناسب به گردشگران به صورت ویژه و مناسب خدمات رسانی خواهند کرد، ضمن اینکه دراین زمینه دستگاه های خدمات رسان باید اهتمام جدی داشته باشند.
فرماندار اردبیل گفت: مراکز اقامتی شهرستان هم آماده اسکان گردشگران بوده و جایگاه های سوخت هم خدمات رسانی مناسب به گردشگران را مبنای کار خود قرار می دهند.
اعتماد بر ساماندهی ورودی های شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: باید ورودی های شهر اردبیل زیبنده این شهر گردشگری باشد. وی افزایش سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه  شهر هیر به قطب گردشگری استان تبدیل شده است باید زیرساخت های گردشگری دراین شهر تکمیل شده و راه دسترسی مجموعه پل هیر هم ساماندهی شود.
اعتماد گفت: تمهیدات لازم برای خدمات بهداشتی و درمانی به گردشگران در تعطیلات عید فطر در شهرستان اردبیل هم انجام شده  و ضروری است راهداری استان و شهرداری های اردبیل و هیر نسبت به کنترل ترافیک برنامه‌ریزی کنند.

خروج از نسخه موبایل