نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تبدیل علم به ثروت با کمک مراکز دانش‌بنیان

به گزارش سیناپرس اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی امروز در دیدار جمعی از مسئولان استانی بمناسبت سال جدید ضمن گرامیداشت ورود به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خداوند را شاکریم که ما را به ضیافت خود پذیرفت و مهمان خود قرار داد نه تنها به ضیافت الهی دعوت شده ایم بلکه اهل کرامت هم قرار گرفته ایم ذره کجا و ذات لا یتناهی کجا؟ عقل انسان از این همه اهتمام و تکریم خداوند متعال به انسان حیران است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه مدیران باید با ارتباط با مراکز دانش بنیان مخصوصاً دانشگاه از آخرین یافته های علمی در موضوعات مربوط به خود استفاده و به سمت تبدیل علم به ثروت حرکت کنند، افزود: برخی از کشورها با ایده تبدیل علم به ثروت به منابع مالی بسیار بالایی دست پیدا کرده اند مقام معظم رهبری کاملاً واقف هستند که دنیا به کدام سمت می رود بر این اساس به مراکز دانش بنیان تاکید دارند.
امام جمعه اردبیل با اشاره به توانمندی‌هایی که جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است، گفت: دستیابی به تکنولوژی های استراتژیک، تجارت خارجی، صنایع تبدیلی، شهرک های صنعتی ، دانشگاه ها،  نخبه‌های علمی در رشته‌های مختلف، رشد و بالندگی در حوزه عمران ، طبابت تامین محیرالعقول و زیرساخت‌های نظامی و امنیتی همگی از دستاوردهای جمهوری اسلامی است.
 

خروج از نسخه موبایل