برگزاری سیزدهمین جلسه شورای فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل

به گزارش سیناپرس اردبیل، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در این جلسه با تبریک اعیاد و قدردانی از حضور روسای دانشگاه محقق اردبیلی بنیاد نخبگان و همچنین نمایندگان اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری گفت: مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان اردبیل به دلیل توسعه مناسب زیرساختی در جایگاه مناسبی قرار گرفته و حمایت های مطلوبی از واحدهای مستقر به عمل آورده و برنامهریزی خوبی برای سال آینده در نظر گرفته شده است.
 مهران اوچی اردبیلی کسب عنوان فناور برتر استان، مخترع برتر استان و پذیرش مقالات فناوران در مجامع علمی را برشمرد و اظهار داشت: علیرغم فعالیت مرکز نوآوری و شتابدهی در واحد اردبیل مطابق با نیاز واحدهای مستقر ۵ کارگاه آموزشی و ۵ رویداد در مرکز رشد برگزار گردید و واحدهای دارای نمونه محصول در سه نمایشگاه ملی و استانی شرکت نمودند تا بتوانند نسبت به معرفی محصول و تکمیل آن اقدام نمایند.
وی از استمرار حمایت های بانکی از واحدهای مستقر خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۰ واحد برای دریافت وام های کم بهره معرفی شدند و در تلاش هستیم تا میزان تسهیلات بانکی را به ۲۰ میلیون تومان و مساعدت در اخذ تسهیلات از صندوق های پژوهانه را به ۱۰۰ میلیون تومان ارتقا دهیم.
سرپرست مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به راه اندازی واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل خاطرنشان کرد: در این مجموعه امکان راه اندازی خط تولید اسانس و عصاره وجود دارد و در صورت اخذ حمایت های ملی و استانی، این موضوع میتواند در تکمیل زنجیره حوزه گیاهان دارویی موثر واقع گردد.
وی با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده، افزود: در قالب این تفاهم نامه ها در تلاش هستیم تا از ظرفیت اتاق بازرگانی و بنیاد نخبگان استان بهره برداری نموده و از طریق برنامههای مشترک با پارک علم و فناوری بتوانیم در اکوسیستم فناوری استان نقش موثری ایفا نماییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا