نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

شهر چشمه‌های بهشتی آماده استقبال از گردشگران نوروزی

به گزارش سیناپرس اردبیل، صاحبعلی رام، شهردار سرعین بیان کرد: رنگ آمیزی المان‌های فانتزی سطح شهر، درختکاری و کاشت فضای سبز، تعمیر و تعویض چراغ‌های سطح شهر، خط‌کشی معابر، نصب علائم راهنمایی گردشگری در تمامی مسیر‌های سطح شهر، رنگ‌آمیزی جداول، رفت و روب و نظافت معابر، ترمیم روکش آسفالت معابر، بازسازی سرویس‌های بهداشتی، نصب نیمکت‌های جدید، نورپردازی سطح شهر و اماکن گردشگری، از جمله اقداماتی است که برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن با تلاش معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری در حال اجراست.
سرعین؛ شهر چشمه‌های بهشتیوی گفت: از اواسط اسفند ماه گل‌کاری‌های نوروزی با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری و ایجاد شور نشاط بین شهروندان و مسافرین نوروزی با طراحی جدید در بلوارها، میادین و بوستان‌های شهر سرعین اجرا شده است.
شهردار سرعین افزود: درختان اکثر معابر شهری بر اساس اولویت کاشت گردیده و مابقی در سایر مسیر‌ها جهت کاشت با نظارت مستمر و مستقیم ناظرین واحد فضای سبز شهرداری در حال انجام است.
صاحبعلی رام با بیان اینکه در صورت صدور مجوز ستاد کرونا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: هدف ما در نوروز فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه، شادی و نشاط شهروندان و مسافران در زمان اقامت است و شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.
وی اضافه کرد: ستاد استقبال از نوروز در شهرداری سرعین تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود و برنامه‌های مختلفی برای خدمات رسانی افزون‌تر برای مسافران و شهروندان اجرا خواهد شد.
سرعین با داشتن استخر‌ها و چشمه‌های آب معدنی سرد و گرم، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌انداز‌های زیبا، آب و هوای دلپذیر، باغ‌های مصفا، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی در کشور مطرح است.
 

خروج از نسخه موبایل