نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ارتباط دانشگاه با صنعت هدف کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک است

سعید بلوچیان روز چهارشنبه در آغاز برنامه های این کنفرانس در گناباد افزود: یک هزار و 538 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران رسیده که 710 مقاله از این تعداد پذیرفته شده و بخشی از آنها به صورت سخنرانی و بخشی نیز درقالب پوستر ارایه می شود. 
وی اظهار کرد: 193 نفر داوری مقالات را بر عهده داشته اند که 114 نفر رتبه استادیار و 53 نفر رتبه دانشیار و 26 نفر استادی دارند.
وی یادآور شد: تمام واحدهای دانشگاهی خراسان رضوی، چندین شرکت صنعتی و نهاد معتبر علمی، حامی این کنفرانس هستند که نشان دهنده سطح بالای کیفی و کمی این کنفرانس است. 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز گفت: مهندسی برق از کلیدی ترین رشته های علمی امروز است و دنیا تصور لحظه ای بدون برق را نمی تواند داشته باشد. 
مجتبی حسن زاده افزود: دانشگاه آزاد سلامی گناباد در سال 1364 تاسیس شد و یکی از سه رشته اولیه این دانشگاه مهندسی برق بوده است. 
وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با داشتن کارگاه های مجهز و امکانات غنی در رشته برق از سطح خوبی در این زمینه برخوردار است.
معاون فرماندار گناباد نیز در این مراسم گفت: 12 مرکز آموزش عالی در گناباد وجود دارد که این شهرستان را به عنوان یک قطب دانشجویی مطرح کرده است. 
سید جواد محمدی افزود: کنفرانس مهندسی برق فرصتی است که آخرین دستاوردهای این عرصه در اختیار جامعه قرار گیرد. 
هفتمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران به مدت 2 روز در گناباد ادامه دارد.
کنفرانس های پیشین در این ارتباط نیز در گناباد برگزار شده بود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل