نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جشنواره موسیقی فجر در اردبیل برگزار می شود

به گزارش سیناپرس اردبیل، عبدالله بحرالعلومی در نشست فعالان بخش فرهنگی و هنری در اردبیل اظهار کرد: دومین دوره منطقه‌ای این جشنواره و دهمین دوره استانی جشنواره موسیقی همزمان با سایر مناطق کشور در مشگین‌شهر نیز برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این جشنواره در 3 بخش متنوع موسیقی موغامی آذری، موسیقی اصیل ایرانی و پاپ برگزار شده و هنرمندان آثار جدید خود را عرضه خواهند کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: این جشنواره قرار است در دهه سوم بهمن‌ ماه به میزبانی مشگین‌شهر برگزار شده و از آثار برگزیده نیز تجلیل شود.
بحرالعلومی در مورد برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در تهران و استان اردبیل نیز افزود: برای هفتمین مرحله این جشنواره در استان‌ها برگزار می‌شود تا شاهد اکران 16 فیلم منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان اردبیل باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از 15 بهمن تا 22 بهمن این آثار در سینما انقلاب و قدس اردبیل اکران خواهد شد.
بحرالعلومی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای خرید بلیط این جشنواره به شکل اینترنتی و با مراجعه به سایت ایران تیک و گیش 7 می‌توانند تهیه بلیط کنند.
وی در مورد برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی نیز بیان کرد: از 15 تا 30 بهمن ماه در مجتمع فدک اردبیل شاهد برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در استان اردبیل در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر خواهیم بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در کنار این رویدادهای شاخص، جشنواره‌های متعدد فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و آیینی نیز در گرامیداشت این ایام فرخنده در جای جای استان برگزار می‌شود تا شاهد مشارکت بالای هنرمندان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

گزارش از: سمیه درازی

خروج از نسخه موبایل