نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ثبت ۸۱ اختراع در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش سیناپرس اردبیل، دکتر برومند صلاحی در نشست با فناوران مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیل بر ضرورت کیفیت‌بخشی به دستاوردهای هسته‌ها و واحدهای فناور تاکید کرد و افزود: در سال‌های اخیر با تلاش فناوران مستقر در مرکز رشد در حوزه‌های مختلف به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

وی اظهارکرد: از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۳۹۹ نیز رشد سه برابری حمایت‌های مالی دانشگاه را از فناوران شاهد بودیم و با راه‌اندازی صندوق پژوهش و نوآوری در استان، حمایت‌های مالی نیز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه رویدادهای رقابتی محور به منظور راه‌اندازی کسب و کار به صورت فصلی توسط بنیاد نخبگان برگزار می‌شود، گفت: تیم‌های برگزیده برای تجاری‌سازی محصولات به سوی شتاب دهنده‌ها سوق داده می‌شوند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست راهبرد اصلی این دانشگاه را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور دانست و گفت: مرکز نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی با تبدیل ساختمان سابق کتابخانه مرکزی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری امسال راه‌اندازی شد.

عزیز حبیبی با بیان اینکه لازم است فناوران مستقر در مرکز رشد با مرکز نوآوری آشنایی داشته باشند، اظهارامیدواری کرد با ایده‌ها و خلاقیت‌های فناوران کارهای بزرگی در داخل و خارج از دانشگاه انجام شود.
 

خروج از نسخه موبایل