نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برترین‌ های تولید محتوای دیجیتال معرفی شدند

به گزارش سیناپرس اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان در مراسم اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل، با اشاره به عملیات روانی و هجمه دشمنان در جنگ نرم به کشورمان اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی‌های این حوزه بهتر است تولید آثار برای تبیین و روشنگری نسل امروز و آینده به دقت و با حساسیت انجام شود.

سردار غلامحسین محمدی اصل تولید محتوا با رویکرد جدید و ترکیبی را بسیار مهم و مؤثر دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی با سردمداری امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تا فکر و اندیشه جوانان ما را منحرف کند و آنچه که خود می‌خواهد در این حوزه مدیریت و راهبری کرده و به تقویت اندیشه اضمحلالی کمر همت ببندد.

وی گفت: در این جنگ آنچه که بسیار مهم است همراهی خانواده‌ها و هوشیاری تک تک اعضای خانواده در مقابله با جنگ روانی دشمن است که به نظر می‌رسد در این برهه حساس باید همه با هوشیاری تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمن را خنثی کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضرورت حضور آگاهانه مجموعه سپاه و بسیج را در تولید آثار محتوایی غنی در این بخش یادآور شد و افزود: هم در پویانمایی و هم تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و بازی‌های رایانه‌ای در قالب این جشنواره آثار ارزشمندی روانه بازار می‌شود تا مورد استفاده جوانان قرار گیرد.

دبیر سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل نیز به برگزاری این رویداد در سه روز اخیر اشاره کرد و ادامه داد: 20 تیم در قالب خواهران و برداران در این دوره رقابت کردند که 10 تیم در حوزه پویانمایی، هشت تیم تولید نرم‌افزارهای موبایلی و دو تیم نیز در بازی‌های رایانه‌ای مشارکت داشتند.

علی بیگ خاطر نشان کرد: منتخبان این رویداد به جشنواره کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج راه یافتند که از دوم تا چهارم آذرماه در تهران مرحله نهایی و کشوری برگزار خواهد شد.
 

خروج از نسخه موبایل