نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی در اردبیل برگزار شد

به گزارش سیناپرس اردببیل، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش گفت: باید نگاه کلی آماری به آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم و در چنین شرایطی وضعیت آسیب‌های اجتماعی مشخص می‌شود.

داود سیف‌زاده با بیان اینکه در حوزه آسیب‌های اجتماعی آسیب‌پذیر هستیم، اضافه کرد: علل ایجادکننده آسیب‌های اجتماعی باید شناسایی و مرتفع شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: وظایف ما دانشگاهیان در حوزه آسیب‌های اجتماعی مشخص است و یکی از این وظایف برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و در اختیار قراردادن نتایج این همایش به دستگاه‌های اجرایی برای ارتقاء پژوهش‌ها و کاهش آسیب‌ها است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر علمی سومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی هم گفت: این همایش هر دو سال یکبار در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

اسماعیل صدری با بیان اینکه دوره اول همایش در سال ۹۶ و دوره دوم در سال ۹۸ برگزار شد، ادامه داد: حدود ۲۰۰ مقاله توسط پژوهشگران کشور به این همایش ارسال شده بود که ۱۵۰ مقاله پذیرفته شده و ۳۰ مقاله در سه پنل تخصصی به‌صورت شفاهی ارائه شد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر علمی سومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: اکثر مقالات ارسالی مربوط به کرونا بود و ما آماده هستیم نتایج همایش را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهیم.
 

خروج از نسخه موبایل