برگزاری بیش از ۲۰ دوره مهارتی برای دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش سیناپرس اردبیل، دکتر عباس فنی اصل گفت: در راستای ارتقای مهارتی و افزایش توان اشتغالزایی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، بیش از ۲۰ دوره آموزشی مهارتی ویژه دانشجویان توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی و در مجموعه کانون­ های فرهنگی هنری دانشگاه طی نیمسال اول سالتحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در حال برگزاری می باشد.
وی افزود: این دوره ها شامل عکاسی، فن بیان، ویترای، قالیبافی، طراحی پرتره، نقاشی روی بوم، نویسندگی، معرق چوب، خیاطی، تریکوبافی، داستان نویسی، سفال گری، قلم زنی، فوتوشاپ، ویراستاری، خوشنویسی، کمک های اولیه، بازیگری، کارگردانی و آموزش نرم افزارهای کاربردی می باشد.
فنی اصل ادامه داد: برگزاری این دوره های مهارتی در کنار تحصیل دانشجویان می تواند بستر مناسبی را برای ورود دانشجویان به بازار کار پس از فارغ التحصیلی فراهم آورد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: با وجود درخواست های زیاد دانشجویان برای شرکت در این دوره ها، به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  حدود ۲۵۰ نفر از دانشجویان در این دوره ها شرکت نموده­ اند که در پایان دوره ها، نمایشگاهی از دستاوردهای مهارت­آموزان جهت بازدید دانشگاهیان برپا خواهد شد.
وی ضمن اشاره به استفاده از مدرسان با تجربه در این دوره ها، اضافه کرد: انتخاب مدرسان پس از فراخوان و دریافت درخواست و رزومه کاری صورت گرفته است تا موجبات ارتقای سطح کیفی دوره های مهارتی مذکور فراهم شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا