این گاو بی اعصاب با تیراژ تنها 500 دستگاه در سراسر دنیا، اولین سری از لامبورگینی های روباز تاریخ است که به حروف SV ملقب می شود.
در بخش فنی همان پیشرانه 6498 سی سی V12 تنفس طبیعی 740.2 اسب بخار قدرت در 8,400 دور بر دقیقه و 690 نیوتون متر در 5,500 دور بر دقیقه تحویل می دهد تا به وسیله جعبه دنده 7 سرعته ISR و از طریق سامانه 4WD هالدِکس (Haldex) نسل چهارم به هر چهارچرخ منتقل شود.
علاوه بر پیشرانه، سامانه تعلیق مغناطیسی انطباقی (Magneto Rheological)، تعدیل های pushrod و سامانه فرمان پویای لامبورگینی (LDS) نیز دقیقاً همانند نسخه کوپه SV هستند.
وزن خشک نسبت به اونتادور LP700-4 رودستر 50 کیلوگرم سبک تر شده و به 1,575 کیلوگرم رسیده است.
نسبت اسب بخار/وزن 2.1 کیلوگرم بر اسب بخار به این رودستر خاص امکان شتابگیری از صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را تنها در 2.9 ثانیه (0.1 ثانیه کندتر از کوپه SV) می دهد؛ درنهایت هم می تواند سقف سرعت 350 کیلومتر بر ساعت (217 مایل بر ساعت) را ثبت کند.
به گزارش جام جم آنلاین، اولین سوپرولوچه روباز تاریخ دو ویژگی جذاب دارد: یکی شیشه عقب فعال که در حالت بسته (هنگام نبود سقف) سروصدا و باد داخل کابین را کاهش می دهد، با پایین بردن آن نیز می توانید نوای دل انگیز پیشرانه را در بالاترین حد ممکن گوش کنید.
دیگری سقف دوتکه فیبر کربنی (hardtop) که بیشترین استحکام را با ارتفاع بسیار پایین توأمان دارد.
بد نیست بدانید وزن هریک از پنل های سقف تنها کمتر از 6 کیلوگرم است و هردو باهم به راحتی در محفظه بار کوچک جلو جای می گیرند.
همچنین لامبورگینی مدعی است ساختار سقف در تونل باد مورد بهینه سازی قرارگرفته و این نسخه ازنظر حداکثر سرعت هیچ فرقی با نسخه کوپه نخواهد داشت.
قیمت پایه اونتادور SV روباز در بازار اروپا 357,000 یورو (بدون مالیات) و در بازار آمریکا 530,075 دلار است؛ تحویل به مشتریان هم طبق برنامه ریزی لامبورگینی از اوایل سال 2016 میلادی آغاز می شود.