نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته کمک آموزشی در بین دانش اموزان نیازمند خلخالی

به گزارش سیناپرس اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی با اعلام این خبر افزود: توزیع بسته‌های کمک آموزشی شامل کیف مدرسه، لوازم تحریر،کفش ، لباس و بسته های معیشتی و غذایی است که در قالب اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج و برنامه سراسری همایش پویش هم کلاسی مهربان ۲ برگزار شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته لوازم التحریر حدود چهار میلیون ریال شامل کیف، دفتر، مداد و خودکار است که  با مشارکت خیرین و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال تهیه شده است.

وی اظهار کرد: بسیج دانش آموزی سپاه خلخال در اجرای نهضت کمک‌های مومنانه و به منظور حمایت از دانش آموزان محروم و بی‌بضاعت مالی برای دومین سال پیاپی پویش همکلاسی مهربان را اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه خلخال گفت: تفاوت امسال این همایش با همایش سال گذشته هدفمند کردن کمک‌های مومنانه دانش آموزی است و به همین منظور سامانه‌ای در بستر فضای مجازی نیز طراحی شده است تا دانش آموزان نیازمند شناسایی و برای بهره‌مندی از کمک‌های مومنانه بسیج معرفی شوند.

وی بیان کرد: منظور از هدفمند شدن پویش همکلاسی مهربان ۲ تامین مایحتاج ضروری دانش آموزان نیازمند است که در این راستا و بر اساس نیازسنجی ممکن است یک دانش آموز به تبلت و دانش آموز دیگری نیاز به تعمیر امکانات کمک آموزشی در فضای مجازی داشته باشد.

منبع: ایرنا

خروج از نسخه موبایل