نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بانوان جایگاه والایی در خانواده و جامعه دارند

به گزارش سیناپرس اردبیل، دکتر عزیز حبیبی در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات لیگ مناظرات ویژه خواهران دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: بانوان در همه امور از تحصیل تا تربیت فرزندان و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی حضور دارند و این حضور نشان‌دهنده جایگاه والای آنها است.
وی با بیان اینکه برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی موجب تقویت جایگاه بانوان می‌شود، تصریح کرد: بانوان حدود ۵۰ درصد جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و باید از برنامه‌های بانوان استقبال و حمایت کرد.
دکتر فاطمه گریوانی معاون بسیج خواهران سازمان بسیج دانشجویی کشور هم گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، نگاه اصیل اسلامی به زن الگوی سوم است.
وی با بیان اینکه سعی می‌ کنیم در بسیج دانشجویی کشور این نگاه اصیل را داشته باشیم، تصریح کرد: فعالیت‌ ها در بسیج دانشجویی، خانواده محور هستند.
گریوانی با بیان اینکه در همه مکاتب نگاه به خانواده نگاه مقدسی است، تصریح کرد: بانوان ستون اصلی خانواده‌ها هستند و جامعه زمانی رشد می‌کند که روح آرامش در خانواده حکم‌فرما باشد و این کار با آرامش بانوان محقق شدنی است.
معاون بسیج خواهران سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه نگاه اصیل به زنان در هیچ مکتبی جز مکتب اسلام وجود ندارد، تصریح کرد: همه مکاتب مدیون بانوان هستند.
گریوانی با اشاره به نقش بانوان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تشریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی هم باید شاهد حضور پررنگ بانوان باشیم و اگر بانوان همراهی نکنند، راه به جایی نخواهیم برد.
در این مراسم از دکتر فاطمه گریوانی معاون بسیج خواهران سازمان بسیج دانشجویی کشور و فاطمه حبیب‌زاده بانوی موفق اردبیلی تجلیل شد.

خروج از نسخه موبایل