نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

صفر تا صد اقامت درهتل پارسیان سوئیت اصفهان!

می‌توانید هتل موردنظر خود را با توجه به معیارهایی نظیر بودجه مالی خود، نزدیکی به مرکز شهر ودسترسی آسان به خطوط حمل‌ونقل عمومی، نزدیکی به اماکن دیدنی و تاریخی، دور از همهمه و خارج از شلوغی شهر و غیره انتخاب کنید.

اینها مواردی هستند که لازم است پیش از تهیه بلیط برای پرواز تهران اصفهان یا هر مبدا دیگری به اصفهان به آن توجه شود. اصفهان شهری پر از توریست و گردشگر است. ازاین‌رو باید هتل‌هایی با کیفیت بالا داشته‌باشد. یکی از هتل‌های این شهر هتل پارسیان سوئیت اصفهان است. توصیه ما این است که ترجیحا هتل در نزدیکی مکان های دیدنی اصفهان باشد.

موقعیت مکانی هتل پارسیان سوئیت اصفهان

قبل از هرچیز خوب است بدانید هتل پارسیان سوئیت اصفهان هتلی سه ستاره است که عضوی از مجموعه هتل‌های پارسیان است. موقعیت مکانی و جغرافیایی این هتل کاملا مناسب افرادی است که به اقامت در وسط شهر علاقه‌مند هستند. هتل پارسیان سوئیت در مرکز شهر اصفهان قرار دارد. جایی که دقیقا مشرف به مکان تاریخی و بسیار زیبای سی‌وسه پل و زاینده رود است. ازاین‌رو اگر این هتل را برای اقامت موقت خود برگزیده باشید، از چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای برخوردار هستید.

درباره فضا و امکانات داخلی هتل پارسیان

داخل این هتل با فضای گرم و دلنشینی روبه‌رو می‌شوید. فضایی با معماری و دکوراسیون بسیار زیبا که محیطی آرام را برای اقامت به شما هدیه می‌دهد. این هتل شیک و تمیز، 50 باب اتاق و سوئیت با چشم‌انداز رو به زاینده رود دارد. اگر کسی به عنوان توریست یا گردشگر در این هتل اقامت کند، به راحتی می‌تواند به اماکن مختلف تاریخی و گردشگری شهر بزرگ اصفهان دسترسی داشته‌باشد. همینطور اگر مسافر کاری یا تجاری این شهر باشید، اقامت در مرکز شهر امکان دسترسی آسان به مراکز مهم شهر ازجمله مراکز تجاری، بانک‌ها و غیره را به شما می‌دهد.

صفر تا صد اقامت درهتل پارسیان سوئیت اصفهان!

رستوران سی‌وسه پل که مشرف به سی‌وسه پل و زاینده رود است، می‌تواند یکی از جذابیتهای این هتل سه ستاره زیبا باشد. این رستوران 120 نفر ظرفیت دارد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی و انواع غذاهای فرنگی سرو می‌شود. بنابراین می‌توانید بنابر طبع خود، هر نوع غذایی که می‌خواهید سفارش دهید. همچنین کافه‌تریای سی‌وسه پل انواع فست‌فود را با انواع نوشیدنی گرم یا سرد در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستم اینترنت وایرلس، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی و پارکینگ، سایر امکانات مهم رفاهی هستند که لازم است یک هتل سه ستاره خوب داشته‌باشد.

قوانین هتل پارسیان سوئیت اصفهان

برای آنکه در اقامت خود به مشکل برنخورید، بهتر است با قوانین هتلی که قرار است در آن اقامت داشته‌باشید آشنا باشید. درست است که قوانین کلی و عمومی برای همه هتل‌ها در سراسر دنیا یکسان است؛ ولی بهتر است برخی مقررات و قوانین را به‌طور ویژه درمورد هتل مورد نظر خود مطالعه کنید.

قوانین پذیرش هتل

برای پذیرش در هتل باید مدارک معتبر شناسایی خود را ارائه دهید. وجود اصل کارت ملی، شناسنامه و مدارک شناسایی از این قبیل برای پذیرش لازم است. اگر کسی به عنوان توریست سفر کند طبیعتا باید پاسپورت خود را نیز به پذیرش ارائه دهد. نکته دوم درمورد پذیرش ساعت پذیرش است.

به‌طوری که اگر قبل از ساعت 14 وارد هتل شوید، نمی‌توانید پذیرش هتل را بگیرید. قوانین به این صورت است که از ساعت 14 به بعد می‌توانید اقدام به گرفتن اتاق کنید. توجه داشته‌باشید که درصورت آسیب به اتاق و اموال موجود در آن، توسط پیگیری پرسنل شناسایی شده و مجبور به جبران خسارت می‌شوید. درمورد سن مسافران باید بدانید اگر فرد هفت سال یا بیش از هفت سال داشته‌باشد، بزرگسال محسوب می‌شود. در غیر این صورت می‌تواند رایگان پذیرش بگیرد.

قوانین کنسلی هتل پارسیان

اگر تا 21 روز پیش از موعد مورد نظر برای تحویل گرفتن اتاق، اقدام به کنسلی رزرو کنید، جریمه نمی‌شوید. اما هرچه زمان کنسلی شما به زمان اقامت نزدیکتر شود درصد بیشتری را برای کنسلی باید بپردازید. این مبلغ برای 20 روز پیش از موعد اقامت شما 20 درصد هزینه کنسلی، برای 10 روز پیش از اقامت 30 درصد کنسلی و برای 5 روز قبل شامل 50 درصد هزینه کنسلی است. اگر دو روز پیش از زمان مورد نظر اقدام به کنسلی رزرو کنید باید 70 درصد هزینه کنسلی را بپردازید و اگر روز قبل از اقامت دست به کنسلی بزنید، لازم است 100 درصد هزینه کنسلی را بپردازید.

خوب است پیش از تهیه بلیط هتل موردنظر را رزرو کنید اما توجه داشته‌باشید که ممکن است پرواز تهران اصفهان را نتوانید در زمان مورد نظر تهیه کنید و مجبور به کنسلی هتل شوید. چراکه بلیط تهران به مقصد اصفهان از بلیطهای پرفروش است و برای آن که در زمان موردنظر به مقصد خود یعنی شهر اصفهان برسید، لازم است کمی زودتر اقدام کنید.

رپرتاژ آگهی
No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل