نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سفارش سایت اختصاصی چیست؟

هنگامی که صحبت از سفارش سایت اختصاصی به میان می آید، قطعاً به یک وب سایت متفاوت با ویژگی های خاص نیاز دارید. سایتی که بتواند نیازهای شما را با امکانات دلخواه برآورده کند و کارایی بالایی برای شما داشته باشد. اما دلیل تجهیزات خاص چیست؟

به دلیل اینکه در صورت نیاز داشتن به امکانات معمول یک سایت تبلیغاتی یا خرید سایت فروشگاهی ، نیازی به طراحی جداگانه آن ندارید؛ در نتیجه می توانید از طراحی سایت ارزان تری بر اساس وردپرس و جوملا استفاده کنید. دانستن ویژگی های طراحی پورتال سازمانی و سایت اختصاصی دانش شما را برای ایجاد و راه اندازی وب سایت خود افزایش می دهد. با دانستن این موارد، زمانی که برای سفارش یک وب سایت خاص به شرکت های طراحی سایت مراجعه می کنید، اطلاعیه لازم برای مذاکره با آنها را خواهید داشت.

سفارش سایت اختصاصی چه مزیت هایی دارد؟

سفارش سایت اختصاصی می تواند مزیت هایی زیادی را به دنبال داشته باشد. مهمترین مزایا شامل موارد زیر می شود.

محدودیت های کمی و انعطاف پذیری

یکی از مزایای خرید سایت فروشگاهی تخصصی و طراحی یک وب سایت سفارشی این است که نسبت به کار با یک سیستم مدیریت محتوای متن باز مانند وردپرس، محدودیت و انعطاف کمتری دارد. سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی نسبت به سیستم های مدیریت محتوای منبع باز برای برآورده کردن انتظارات انعطاف پذیرتر هستند. این ویژگی به ویژه در پروژه های پیچیده و پیشرفته ای که نیاز به افزودن ویژگی های جدید با رشد دارند، بسیار مهم است. انعطاف‌پذیری و محدودیت‌های کمتر در طراحی وب‌سایت سفارشی به این معنی است که اگر یک تیم حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید هر نوع عملکردی را در هر زمان در سایت پیاده‌سازی کنید.

اسناد توسعه سایت در دسترس هستند

یکی از مزایای سفارش سایت اختصاصی با CMS این است که اسناد امکان پشتیبانی بهتر پس از اجرای پروژه را فراهم می کند. به این ترتیب فایل های مربوط به برنامه نویسی وب سایت همیشه در دسترس بوده و در صورت نیاز امکان استفاده کامل از آن برای توسعه برنامه و یا رفع مشکلات احتمالی وجود خواهد داشت.

امنیت بیشتر دارد

یکی از مزایای توسعه یک وب سایت اختصاصی و طراحی پورتال سازمانی افزایش امنیت سایت است. در واقع مقاومت در برابر انواع حملات یکی دیگر از نقاط قوت استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی است.

هنگام خرید سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

انتخاب نام دامنه مرتبط و مناسب برای فروشگاه

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید سایت فروشگاهی، انتخاب نام دامنه مناسب است. مراقب باشید نامی که مناسب کسب و کار شما باشد یکی از مهمترین موارد در یک وب سایت تجاری باشد. بنابراین اگر قصد طراحی سایت دارید، ابتدا مطمئن شوید که نام وب سایت با محصولی که قرار است بفروشید مرتبط باشد؛ به خصوص اگر سایت قبل از خرید فعال باشد.

طراحی سایت حرفه ای و قدرتمند

طراحی سایت می تواند به صورت انحصاری یا با کمک سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، اپن کارت و غیره انجام شود. هر یک از این سیستم ها از ویژگی های ویژه خود برخوردار هستند. هنگام انتخاب طراحان وب سایت آماده، به مواردی مانند امنیت فروشگاه و توانایی به روز رسانی، توسعه و سفارشی سازی آن توجه زیادی داشته باشید. نظرات در مورد طراحی وب سایت متفاوت است، اما در این مورد توصیه می کنیم از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای مشاغل کوچک و متوسط ​​و سفارش سایت اختصاصی برای مشاغل بزرگ استفاده کنید.

گرافیک جذاب و آسان برای استفاده

یکی دیگر از جنبه های مهم طراحی پورتال سازمانی، توجه به طراحی گرافیکی وب سایت، سهولت استفاده و دسترسی سریع به امکانات برای کاربران است. رنگ ها و تصاویر استفاده شده در طراحی وب سایت باید به نوعی با موضوع و سبک خدماتی که ارائه می دهید مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر فروشگاه اینترنتی اسباب بازی های کودکان دارید، بهتر است از رنگ های روشن و شاد در گرافیک سایت استفاده کنید. حتی اگر محصولات با کیفیتی برای فروش با قیمت مناسب داشته باشید، پایگاه کاربری پایین تمایل خریدار به استفاده از وب سایت شما را از بین می برد. جالب و متفاوت بودن نکته مهمی در موضوع بازاریابی است، بنابراین مطمئن شوید فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید از این فاکتورها پیروی می کند.

برای سفارش خرید سایت فروشگاهی اختصاصی به کجا مراجعه کنیم؟

پس از راه اندازی و خرید سایت فروشگاهی سایت شما باید در صفحه اول نتایج ظاهر شود و این امر مستلزم اعمال اصول سئو در سایت است. در طراحی سایت و طراحی پورتال سازمانی به تجربه و دانش شرکت طراحی سایت در زمینه سئو توجه ویژه ای داشته باشید. سایت https://cms-iran.com کلیه خدمات مربوط به طراحی سایت اختصاصی، پورتال سازمانی و همچنین راه اندازی سایت فروشگاهی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل