مدیریت سازمان‌ ها را سیستم‌ساز تسهیل کرد

سیستم ساز کاربری آسان، کارکرد مطمئن و امکانات وسیعی در اختیار کاربر قرار می دهد و کاهش قابل توجه زمان تولید و افزایش کیفیت نرم ‌افزارهای سازمانی را ممکن می سازد.

تولید سیستم جدید متناسب با نیاز سازمان، توسط خود کاربران و راهبران سیستم، قابلیت توسعه پذیری و ارتقا سیستم در سازمان، قابلیت طراحی، اجرا، پایش و بهینه سازی فرآیندهای سازمان نیز توسط سیستم ساز تسهیل شده است.

شناسایی گلوگاه‌ های فرآیندهای سازمانی و اصلاح و بهبود آن ها، امکان شناسایی فرصت‌ها و بهبود فرآیندهای سازمان جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش هماهنگی و سرعت اجرای سیکل فرآیندها را نیز سیستم ساز مقدور کرده است.

براساس گزارش معاونت علمی،‌ فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ایجاد قابلیت تغییر و افزایش انعطاف ‌پذیری سیستم جهت برآورده کردن نیازهای جدید کاربران، عدم وابستگی به سیستم ‌های جزیره ‌ای و تطابق کامل نرم ‌افزار با نیازهای سازمان، یکپارچه ‌سازی با سایر سیستم‌ های اطلاعاتی موجود در سازمان و کاهش هزینه تولید، سفارشی سازی، پشتیبانی و خرید سیستم بوسیله سیستم ساز ممکن شده است.

جلوگیری از افزونگی داده‌ها

برزو نادرلویی عضو هیات مدیره شرکت رسانه ساز دانش با بیان اینکه سیستم ‌ساز آریو ابزاری بومی جهت طراحی و توسعه سامانه‌های اطلاعاتی و عملیاتی سازمانی است، گفت: این سیستم کمک می کند تا مطابق با نیاز و الگوی سازمان با کمترین هزینه و زمان ممکن سامانه ‌های اطلاعاتی، نرم‌ افزارهای کاربردی و فرآیندهای سازمانی را مطابق با نیاز سازمان ایجاد و مدیریت کرد و سازمان را به سمت توانمندتر شدن در ارائه محصولات و خدمات سوق داد.

وی توضیح داد: جلوگیری از ورود اطلاعات تکراری و افزونگی داده‌ها در بخش‌های مختلف سازمان نیز توسط سیستم ساز صورت می گیرد و در تعداد تولید کاملا نامحدود است.

این مدیر حوزه دانش بنیان خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه بیش از ۱۰ فرصت شغلی در مجموعه رسانه ساز دانش ایجاد شده است. سیستم ساز می تواند هزینه ها را تا یک هجدهم کاهش دهد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا