نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معرفی بهترین پهپاد تصویربرداری سال

به گزارش سیناپرس، پهپاد ها برای ضبط فیلمی عالی هستند که می‌ توانند از نماهای مختلف از سوژه تصویربرداری کنند. بنابراین جای تعجب نیست که در سال‌ های اخیر بازار رقابتی در این حوزه داغ شده است، به همین دلیل تیمی از متخصصین با بررسی پهپادهای موجود در این حوزه، بهترین پهپاد سال را انتخاب کردند. پیش از این، هواپیماهای بدون سرنشین عمدتاً توسط ارتش یا دولت ها برای نظارت یا عملیات استفاده می‌شدند، اما استفاده شخصی از پهپادها طی سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است.

طبق گزارش Allied Market Research، ارزش بازار جهانی دوربین های پهپاد در سال ۲۰۱۹ به ۳۳/۳ میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۷ به ۵۹/۲۳  میلیارد دلار برسد.

البته از پهپادها برای انواع کاربرد های عملی نیز استفاده می شود. بسیاری از شرکت‌ها برای خدمات روزمره مانند ارسال بسته یا غذا به این فناوری روی می ‌آورند. کارشناسان می گویند که هواپیماهای بدون سرنشین حتی ممکن است برای نجات قربانیان حمله قلبی مورد استفاده قرار گیرند و اکنون نقشی اساسی در پیدا کردن کوهنوردان گم شده دارند.

به گزارش سیناپرس، اساساً این نوع پهپادها از دوربینی تشکیل شده است که به یک بدنه پرنده متصل بوده و می تواند از راه دور کنترل و هدایت شود. بهترین پهپاد عوامل مختلفی مانند کیفیت دوربین، قابلیت سنسور و GPS و وزن را ترکیب می کند. اگر به دنبال یک گزینه عالی برای دوربین یا علاقه مندان به فناوری در زندگی خود هستید، یک پهپاد ممکن است سورپرایزی عالی باشد. اما کدام مدل را باید انتخاب کنید؟ 

به باور کارشناسان، پهپاد موسوم به 1. DJI Mini 3 Pro برترین پهپاد سال ۲۰۲۲ محسوب می شود. این پهپاد نسبت به قیمت و اندازه، با کیفیت دوربین برتر و مجموعه‌ ای از ویژگی ‌ها و حسگر ها برای اطمینان از پرواز روان و قدرتمند است.

در گزارش مجموعه TechRadar عنوان شده است:  DJI Mini 3 Pro قدرتمندترین نمونه و بهترین پهپاد فشرده‌ ای است که می ‌توانید در اختیار داشته باشید. شما با خرید این پهپاد، دوربین بسیار برتر، حسگرهای اجتناب از موانع و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را دریافت می ‌کنید که معمولاً فقط در پهپادهای بزرگ‌تر پیدا می شود.

به گزارش سیناپرس، DJI Mini 3 Pro علاوه بر مجهز بودن به فناوری اجتناب از تصادم با موانع ، موقعیت ‌های کم نور را به خوبی مدیریت کرده و فیلم ‌هایی با کیفیت حرفه ‌ای با کمترین نویز تولید می‌ کند. حسگرهای موانع سه طرفه، حالت ‌های پرواز خودکار و ویدیوی 4K60 مجموعه ویژگی ‌های این پهپاد را کامل می‌ کنند. 

مترجم: سید یوسف دراوی زاده
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل