نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رونمایی از بخش های داخلی ایستگاه مداری چین

به گزارش سیناپرس، شهر ژوهای واقع در استان گوانگدونگ در جنوب چین از روز گذشته میزبان  چهاردهمین نمایشگاه بین المللی هوا نوردی و هوا فضا است که طی آن جدیدترین فناوری های این حوزه از گوشه و کنار جهان به نمایش گذاشته می شوند.

در حاشیه این نمایشگاه، بازدیدکنندگان فرصت دیدن یکی از شگفت انگیزترین فناوری های فضانوردی را داشتند. در حقیقت بخشی از نمایشگاه فوق به معرفی ایستگاه فضایی چین در مدار زمین پرداخته و یک نمونه کاملا مشابه از این ایستگاه با ابعاد یک به یک و دقیقا مشابه ایستگاه مداری چین در این محل عرضه شد که بازدید کنندگان قادر بودند وارد آن شده و بخش  های داخلی و خارجی این ایستگاه را تماشا کنند. 
در این بخش نمای داخلی ماژول هسته Tianhe از مدل 1:1 ترکیب ایستگاه فضایی چین به نمایش گذاشته شده و همچنین ماژول آزمایشگاهی Wentian در مدل 1:1 نیز قابل بازدید است. بازدیدکنندگان در این محل می توانند بخش های مربوط به صرف غذا، انجام آزمایش های علمی و محل خواب فضانوردان را مشاهده کنند.

به گزارش سیناپرس، این نمایشگاه که به عنوان نمایش هوایی چین نیز شناخته می شود، تا روز یکشنبه آینده ادامه خواهد داشت. در این گزارش تصویری می توانید بخش های مختلف ایستگاه و آزمایشگاه های مداری چین را مشاهده کنید.

مترجم: نیروانا محمدحسینی
منبع: english.news.cn
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل