نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سانتافه ۲۰۲۴ با ظاهری متفاوت معرفی می شود

به گزارش سیناپرس، اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت خودروسازی هیوندای نشان می دهد نسل جدید سانتافه به احتمال زیاد سال آینده و قبل از عرضه در سال ۲۰۲۴ به طور کامل رونمایی خواهد شد.

اخیرا تصاویر یک نمونه اولیه به شدت به روز شده از سانتافه در حال آزمایش در جاده های عمومی آلمان دیده شد.

این نمونه اولیه همانطور که در تصاویر دیده می شود تقریباً به طور کامل با پارچه سیاه پوشانده شده بود و رنگ سیاه و سفیدی در زیر آن قابل مشاهده است.به گزارش سیناپرس به نظر می‌رسد این خودرو نسبت به سانتافه قبلی که بهترین خودروی بزرگ را در جوایز اتوکار ۲۰۲۲ دریافت کرد، ظاهر مربع ‌تری دارد.

بر اساس این تصاویر مشخص می شود که تغییرات کلیدی طراحی در سقف و ستون A سانتافه با چراغ های جدید در جلو و عقب انجام شده است. البته دستگیره درها، بیشتر بخش جلو پنجره و کل قسمت عقب خودرو از دید پنهان بودند.
ظاهرا در حالی که سانتافه فعلی از پلتفرم N3 Y6 هیوندای-کیا استفاده می کند، مدل جدید از ساختار N3 شرکت استفاده می کند که با کیا سورنتو جدید مشترک خواهد بود.

هیوندای بریتانیا تایید کرد که مدل تحت پوشش در واقع سانتافه جدید است، اما در مورد تاریخ احتمالی رونمایی، پیشرانه یا ارقام عملکرد اظهار نظر نکرد. با این حال، آنطور که اگزوز قابل مشاهده در این تصاویر نشان می دهد، هیوندای هنوز آماده تبدیل سانتافه به نیروی تمام الکتریکی نیست و احتمالاً بار دیگر با مجموعه ای از پیشرانه های برقی هیبریدی عرضه می شود.

به گزارش سیناپرس، مدل فعلی سانتافه که از سال ۲۰۱۹ به فروش می رسد و برای مدل سال ۲۰۲۱ فیس لیفت شده است، با موتور احتراقی چهار سیلندر با قدرت ۱۹۹ اسب بخار به فروش می رسد.

این خودرو همچنین با پیشرانه هیبریدی 1.6 لیتری T-GDi با قدرت ۲۲۶ اسب بخار ارائه می شود، در حالی که این محدوده توسط یک موتور هیبریدی پلاگین 1.6 لیتری T-GDi با ۲۶۱ اسب بخار قدرت ارائه می شود.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل