نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری طرح ملی همسفر تا بهشت با شرکت بیش از ۱۰هزار دانشجو

طرح ملی همسفر تا بهشت با شعار سفری‌ به‌ سرزمین‌ رویاها به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از سال ۱۳۷۶ که با هدف ترویج ازدواج آسان، آگاهانه، به‌ هنگام و پایدار دانشجویان در پرتو تعالیم دین مبین اسلام آغاز به کار کرد؛ امسال در بیست و پنجمین دوره فعالیت خود، در مشهد مقدس میزبان ۱۰ هزار زوج دانشجو از سراسر کشور است.

کلاس‌های آموزشی سبک زندگی ایرانی_اسلامی و مهارت‌های زندگی در این طرح ملی برگزار می‌شود؛ همچنین در بیست و پنجمین دوره طرح ملی همسفر تا بهشت، نمایش آموزش خلاق حل تعارض‌های زندگی مشترک و کارگاه آموزشی رازهای اتاق‌خواب برگزار می‌گردد.

آئین اختتامیه این برنامه‌ها با عنوان جنگ‌عاشق‌شو از برنامه‌هایی هستند که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای زوج‌های دانشجو در مدت حضورشان در مشهد تدارک دیده است.

زوج‌های جوان دانشجو در این طرح ملی با بهره‌گیری از دانش اساتید حوزه و دانشگاه، در طول این سفر فرهنگی آموزشی معنوی، با مهارت‌ها، شیرینی‌ها و سختی‌های زندگی مشترک و همچنین واکنش مناسب در شرایط گوناگون بویژه حل‌تعارضات آشنا خواهند شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (ماوا)، کلیه هزینه‌های اسکان، پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی آموزشی این زوج‌ها در مشهدمقدس به مدت سه شب و چهار روز، بر عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل