نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گوگل ویس در ایران

این برنامه کاربردی خدمات مقرون‌به‌صرفه و برجسته‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد. به دلیل محدودیت‌های موجود، کاربران ایرانی می‌توانند از شماره‌های مجازی دائمی Google Voice برای ساخت اکانت‌هایی که به شماره خارجی نیاز دارند، استفاده کنند. اما این سرویس کاربردی چیست و چه کاربرد‌ها و ویژگی‌های دیگری دارد؟. برای دریافت پاسخ این سوالات، ادامه این مطلب را بخوانید و با ما همراه باشید. 

آشنایی با گوگل ویس

Google Voice در واقع یک سرویس تلفنی صوتی است که تاسیس آن به سال 2009 باز می‌گردد. می‌توان از این سرویس برای دریافت و برقراری تماس‌های تلفنی و همچنین ارسال پیامک‌های متنی استفاده کرد. البته می‌توان از این سرویس برای انتقال تماس‌ها از یک شماره به شماره دیگر هم استفاده کرد. به‌ طور کلی، این سرویس امکان مدیریت تمام ارتباطات را از طریق تلفن فراهم می‌کند. درکل، سرویس Google Voice می‌تواند به‌ عنوان یک شماره مجازی در نظر گرفته شود که می‌توان آن را به هر جایی برد و روی هر دستگاهی هم می‌توان از آن استفاده کرد.  

کاربردهای Google Voice

گوگل ویس کاربردهای بسیار زیادی، به خصوص برای کاربران ایرانی که با محدودیت‌های شدید مواجه هستند، دارد. مهم‌ترین کاربرد این سرویس، ساخت حساب واتساپ و تلگرام است. آن دسته از افرادی که برای فعالیت‌های مختلف خود به شماره آمریکایی یا کانادایی نیاز دارند، می‌توانند از مزایای کاربردی این شماره استفاده کنند.

با استفاده از این شماره مجازی گوگل، تا حد زیادی در هزینه‌های برقراری تماس و ارسال پیام به سایر کشورها صرفه‌جویی می‌شود. همچنین تماس رایگان به آمریکا و کانادا و همچنین دریافت و ارسال پیامک به این کشورها نیز با این سرویس کاملا رایگان است. از دیگر کاربردهای این شماره می‌توان به امکان ثبت و وریفای کردن سرویس‌های مختلف مانند آیدی پی پال، اپل و غیره اشاره کرد.

امکانات و ویژگی‌های سرویس Google Voice

Google Voiceیک ویژگی بسیار جذاب دارد و آن هم قابلیت استفاده از آن در دستگاه‌های مختلف است. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند همه اطلاعات خود را روی دستگاه‌های مختلف، در هر جا و در هر زمان در دسترس داشته باشند. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این شماره مجازی گوگل می‌توان به امکان پشتیبان گرفتن از اطلاعات موجود اشاره کرد. بنابراین در صورتی که کاربران دستگاه خود را تغییر دهند یا برنامه را پاک کنند، اطلاعات آنها از بین نمی‌رود و به راحتی می‌توانند آنها را بازیابی کنند. مهم‌ترین ویژگی مثبت دیگر گوگل ویس امکان برقراری تماس‌های بین‌المللی با سایر کشورها با کمترین تعرفه و حتی در برخی موارد، رایگان است.

ساخت اکانت Google Voice در ایران  

برای ساخت شماره مجازی گوگل در ایران، افراد می‌بایست به شماره آمریکایی و آی پی آمریکا دسترسی داشته باشند. معمولا ساخت اکانت برای ایرانیان می‌تواند کمی دشوار و حتی غیرممکن باشد. خبر خوب اینکه بسیاری از سایت‌های معتبر از جمله سایت نامبرلند، اکانت آماده و راه‌اندازی شده Google Voice را به کاربران و علاقمندان به این شماره مجازی فراهم می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید برای خرید گوگل ویس در ایران به سایت نامبرلند مراجعه فرمایید و حساب کاربری این سرویس را تهیه کنید.

مزایای خرید از نامبرلند

سایت‌های بسیاری اکانت آماده گوگل ویس را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما خرید از نامبرلند به دلیل مزایای بسیار زیادی که این سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، توصیه می‌شود. این مزایا عبارتند از:

امکان مشاهده و بررسی شماره قبل از پرداخت

در اکثر سایت‌ها و پنل‌هایی که خرید شماره مجازی در آنها صورت می‌گیرد، کاربران ابتدا باید هزینه را پرداخت کنند و پس از آن، شماره مجازی گوگل برای آنها ارسال می‌شود. اما در سایت نامبرلند کاربران می‌توانند ابتدا تمامی شماره‌های مجازی دائمی گوگل را مشاهده و سپس از میان آنها، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنند.

امکان انتخاب شماره رند، نیمه رند یا غیررند

یکی از مزایای بی نظیر خرید سرویس شماره مجازی گوگل از نامبرلند، امکان انتخاب از بین سه دسته شماره رند، نیمه رند و غیر رند است. کمتر سایت و پنلی چنین سطحی از تنوع شماره مجازی گوگل را برای کاربران ارائه می‌دهد.

امکان دریافت مالکیت شماره

پس از خرید گوگل ویس از نامبرلند، این شماره کاملا تحت مالکیت کاربر قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب امکان واگذاری آن به غیر، از طرف شخص ثالث وجود نخواهد داشت.

امکان تست شماره برای کاربران قبل از خرید

یکی دیگر از مزایای خرید گوگل ویس از پنل نامبرلند، امکان تست قبل از خرید است. کاربران می‌توانند ابتدا شماره را در سرویس مورد نظر وارد کنند و درخواست کد را بزنند. قبول شدن شماره توسط سرویس بدین معنی خواهد بود که کاربران با وریفای کردن شماره، با مشکلی مواجه نخواهند شد. اما مواجه شدن با اخطار (VoIP) این معنی را می‌رساند که شماره موردنظر قابل قبول و معتبر نیست.

گارانتی دریافت وجه در نامبرلند

با خرید شماره مجازی گوگل از پنل نامبرلند، کاربران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مشکل یا اختلال، آن را عودت دهند و وجه پرداختی خود را پس بگیرند. مدت زمان این گارانتی بازگشت وجه، یک ماه است.

قیمت خرید مناسب در نامبرلند

با مقایسه قیمت شماره‌های دائمی نامبرلند با سایر سرویس‌های ارائه دهنده این شماره، قطعا از قیمت مناسب نامبرلند شگفت‌زده خواهید شد. انواع شماره‌های مجازی گوگل با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش در پنل نامبرلند ارائه شده‌اند.

امکان دریافت شماره مجازی با پیش شماره‌های مختلف

در نامبرلند این امکان برای کاربران فراهم شده است که شماره مجازی خود را با پیش شماره هر ایالتی در آمریکا انتخاب کنند.

دریافت پشتیبانی کامل پس از خرید

در صورت بروز هر گونه مشکل یا اختلال در شماره گوگل ویس خریداری شده از نامبرلند، کاربران می‌توانند از پشتیبانی 24 ساعته این پنل استفاده کنند.

جمع‌بندی

گوگل ویس یک سرویس عالی با ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده می‌باشد. اما امکان ساخت حساب کاربری ممکن است برای ایرانیان دشوار باشد. با خرید گوگل ویس آماده و راه‌اندازی شده از نامبرلند می‌توانید از تمامی خدمات، امکانات و ویژگی‌های این برنامه بهره‌مند شوید.

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل