پاویون دانش‌بنیان‌ ها در نمایشگاه موسیاد ترکیه برپا می‌ شود

این نمایشگاه هر دو سال یکبار در کشور ترکیه و با مشارکت کشورهایی چون اروپا، آسیا، آفریقا، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا آذربایجان، روسیه، قطر، عربستان سعودی، مراکش، اندونزی، نیجریه، پاکستان، ایران و الجزایر برگزار می‌شود.

امسال نیز نوزدهمین دوره آن پس از یک وقفه طولانی به دلیل اپیدمی کرونا از ۱۱ تا ۱۴ آبان ماه مصادف با ۲ تا ۵ نوامبر در کشور ترکیه میزبان علاقه‌مندان، تجار، سرمایه گذاران و شرکت‌های فناور از کشورهای مختلف است.

شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌توانند از این فرصت جهانی استفاده کنند و دستاوردهای خود را در پایون ایران به نمایش بگذارند.

شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از فرصت برگزاری جلسات رو در رو با تجار و فناوران دیگر کشورها را نیز دارند تا بتوانند بازار بین‌المللی خود را توسعه دهند.

مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول پذیرای فعالان اقتصادی و مدیران بخش خصوصی در حوزه های اقتصادی صنعت، تجارت، سرمایه گذاری، گردشگری، ماشین‌آلات و تجهیزات، فلزات، شیمی، ساختمان، نساجی، پزشکی، خودرو، مواد غذایی، انفورماتیک، کشاورزی و دامداری خواهد بود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا