نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از موتور RS-25 ناسا

سامانه شلیک به فضای ناسا  (Space Launch System) که به اختصار SLS  نامیده می شود، می تواند آینده اکتشافات فایی را دستخوش تغییر سازد. این پروژه که چندی پیش، قرارداد ساخت آن با رقم شگفت انگیز 2 میلیارد و 800 میلیون دلار با شرکت بوئینگ منعقد شد، شامل یک موشک بسیار نیرومند است که می تواند اکتشافات در سیاره های دیگر را آسان تر از پیش سازد.

شایان ذکر است که ناسا موتور RS-25 را به عنوان فراری موتورهای فضایی معرفی کرده است. حال در این گزارش تصویری می توانید مشاهده کنید که فرایند ساخت و طراحی این موتور به چه نحو انجام شده است و علاوه بر آن نیز این موتور در آزمایش های اولیه خود چگونه عمل کرده است.

شایان ذکر است که این آزمایش موفقیت آمیز با انجام احتراق کامل در مدت زمان 535 ثانیه ای برای این موتور همراه بود. در طول این مدت زمان، این موتور به خوبی عمل کرده و تمامی داده های مورد نیاز برای تحلیل های تکمیلی در این مدت زمان توسط متخصصان ناسا جمع آوری شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این پروژه عظیم ناسا می توانید به وب سایت مربوطه مراجعه کنید. برای انتقال به وب سایت ناسا و صفحه موتور RS-25 می توانید اینجا کلیک کنید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل