نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

با رنو آسترال ۲۰۲۳ آشنا شوید

به گزارش سیناپرس، به باور کارشناسان، رنو آسترال (Austral) استایل جدید و  جسورانه ای داشته و کیفیت آن به  شدت بهبود یافته و پیشرانه های تمام برقی را در تلاش برای جذب خریداران در بخش مهم کراس اوورها به ارمغان می آورد.

قیمت و مشخصات فروش این محصول هنوز تایید نشده است، اما تحویل آن از اواسط سال آینده آغاز خواهد شد. این رنو که به عنوان رقیب فورد کوگا و تویوتا راو ۴ محسوب می شود، اولین رنویی است که از نسل سوم پلت فرم جدید CMF-CD استفاده می کند که با همکاری شرکای اتحادیه میتسوبیشی و نیسان توسعه یافته و می تواند طیفی از پیشرانه های الکتریکی را در خود جای دهد.

آسترال با انتخابی از دو سیستم تمام هیبریدی، شامل یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ بنزینی با یک موتور الکتریکی برای خروجی ترکیبی ۱۵۷ و ۱۹۶ اسب بخار به فروش می رسد.

مدیران رنو می ‌گویند پلت ‌فرم جدید استفاده شده در آسترال آن را به یک لذت واقعی برای رانندگی تبدیل کرده و از استحکام و سیستم تعلیق «بهینه» آن به‌عنوان عواملی که پتانسیل «لذت واقعی رانندگی» را ایجاد می ‌کنند، استقبال می ‌کند.
چراغ‌های جلوی C شکل، لوگوی جدید رنو، صفحه‌های لغزنده با الهام از مدل های 4×4 و رینگ‌های آلیاژی با قطر تا ۲۰ اینچ از جمله نشانه‌ های تعیین ‌کننده این محصول جدید فرانسوی هستند.

به گزارش سیناپرس، گفتنی است رنو همچنین با معرفی این محصول به ‌طور قابل ‌توجهی به بازارهای جهانی چشم دوخته و با تمرکز بر کیفیت مواد و فناوری پیشرفته، به ‌طور چشمگیری از نسل قبلی خود فاصله می ‌گیرد.

صفحه نمایش لمسی سرگرمی OpenR که در مدل های با مشخصات بالاتر نصب شده است، به عنوان یکی از بزرگترین صفحه نمایش در بازار خودرو توصیف می شود که شامل یک صفحه نمایش 12.3 اینچی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.0 اینچی در یک پنل دیجیتال است. 

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل