جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2022

به همین دلیل استفاده از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2022 با توجه به جنس، رنگ بندی و مدل آن می تواند تاثیر زیادی در زیبایی فضای آشپزخانه داشته باشد. کابینت ها در نوع کلاسیک و مدرن طراحی می شوند که سبک مدرن، کاربرد و محبوبیت بیشتری برای افراد دارد و بیشتر ویژگی های جدید مانند حذف دستگیره، به کارگیری شیشه و غیره بر روی کابینت های مدرن انجام می پذیرد.

یکی از پرطرفدارترین مدل های جدید کابینت آشپزخانه، ممبران است که در فرایند تولید آن از تکنولوژی های پیشرفته و به روزی مانند لیزر چوب استفاده می شود. به کارگیری این دستگاه های مدرن، برش و ساخت کابینت را بسیار تمیز، با کیفیت و سریع می نماید.

بهترین متریال برای جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

در کنار مدل کابینت های یک آشپزخانه، استفاده از جنس خوب و مقاوم که باب میل شما باشد می تواند تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی محیط آشپزخانه تان ایجاد کند. در ادامه 3 نوع از با کیفیت ترین متریال های سازنده کابینت را به شما معرفی خواهیم کرد.

جدیدترین کابینت های ممبران برای کابینت آشپزخانه

اگر دنبال جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2022 هستید استفاده از کابینت های ممبران می تواند آشپزخانه ای شیک و لوکس از نوع کلاسیک را برای شما بسازد. در واقع کابینت های ممبران از آن دسته مدل های نئو کلاسیکی هستند که محبوبیت بالایی در بین خانم ها دارد. تولید کابینت های ممبران از نصب آن ها مهم تر است زیرا ابتدا با دستگاه لیزر چوب، طرح مورد نظر روی ورق ام دی اف پیاده سازی می شود، سپس روکش pvc را روی ام دی اف وکیوم می کنند. مزایای این نوع کابینت شامل موارد زیر است.

•      قابلیت تولید در طرح های متنوع
•       قیمت به صرفه تر نسبت به کابینت های چوبی

های گلاس، بهترین متریال کابینت آشپزخانه

کابینت های گلاس با توجه به ویژگی هایی که دارند در طراحی کابینت های مدرن برای آشپزخانه بسیار کاربردی هستند و می توان گفت استفاده از آنها اصلا قدیمی نشده است. در ادامه مزایای به کارگیری کابینت گلاس برای شما بیان شده است.

•      خاصیت درخشندگی بالا
•       تنوع بالا در طرح و رنگ
•      مقاومت بالا
•      قیمت مناسب

کابینت های چوبی، زیباترین مدل کابینت آشپزخانه

استفاده از کابینت های چوبی در طراحی آشپزخانه، زیبایی و جذابیت خاصی را در آن فضا را ایجاد می کند اما به دلیل هزینه بالایی که چوب به عنوان یک متریال طبیعی دارد، به کارگیری این نوع کابینت برای همه به صرفه نیست. اگر دوست دارید آشپزخانه شما فضایی گرم و طبیعی داشته باشد از کابینت های چوبی استفاده کنید. البته جدا از کیفیت و زیبایی، این نوع کابینت مزیت های دیگری نیز دارد که در ادامه برای شما آورده است.

•     دوام و مقاومت بالا
•      ایجاد طرح های شیک و متنوع
•    عایق صدا

مدل های جدید کابینت آشپزخانه 2022

به طور کلی جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه بر اساس جنس و مدل طراحی آن، دسته بندی می شوند. در ادامه قصد داریم شیک ترین مدل های کابینت را که جز به روزترین انواع آن هستند برای شما معرفی کنیم تا با دانستن مشخصات هر نوع انتخاب بهتری برای آشپزخانه خود داشته باشید.

کابینت با درب شیشه ای

یکی از بهترین مدل های کابینت که استفاده از آنها زیبایی خاصی به آشپزخانه می دهد، کابینت های شیشه ای هستند. در این سبک از شیشه به عنوان درب بعضی از کابینت ها استفاده می کنند. در این مدل معمولا بعضی از درب ها چوبی هستند و در کنار آنها درب های شیشه نیز قرار می دهند که این ترکیب جذابیت بالایی در آشپزخانه ایجاد می کند. اگر دوست دارید آشپزخانه خود را خاص تر کنید می توانید از نور های مخفی در کنار درب های شیشه ای استفاده کنید.

مدل کابینت آشپزخانه بدون دستگیره

اگر دنبال جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2022 هستید اما دغدغه کوچک بودن آشپزخانه خود را دارید نگران نباشید! استفاده از کابینت های بدون دستگیره که غالبا از جنس ام دی اف هستند گزینه بسیار مناسبی برای شماست. در این مدل به جای دستگیره از فنرهای مخصوص یا مگنت استفاده می شود و به دلیل همسان شدن درب های کابینت، نور بیشتری منعکس شده و همین امر باعث می شود محیط آشپزخانه شما بزرگتر به نظر برسد. در کنار انتخاب این مدل اگر سعی کنید از رنگ های روشن و ترکیب رنگ های جذاب استفاده کنید قطعا آشپزخانه شما وسعت بیشتری پیدا می کند.

جدیدترین مدل کابینت لردر یا پنتری

خیلی از خانم ها دوست دارند در داخل آشپزخانه و حتی درون کابینت ها، وسایل مرتب و منظم چیده شوند و هیچ چیزی در فضای بیرونی کابینت ها مثلا روی اپن قرار نگیرد. اگر شما این حساسیت را دارید می توانید از کابینت های پنتری که به طور ایستاده و مجزا در کنار دیگر کابینت ها قرار می گیرد استفاده کنید. معمولا از کابینت های لردر یا پنتری که چند طبقه هستند برای گذاشتن حبوبات، ادویه جات و مواد مصرفی لازم استفاده می کنند.

طرح جزیره، پرطرفدارترین مدل کابینت آشپزخانه

یکی از جذاب ترین مدل های کابینت آشپزخانه که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است طرح جزیره می باشد. در این مدل چیزی به عنوان اپن وجود ندارد و شما برای جدا کردن آشپزخانه و فضای داخلی خانه از کابینت با طرح جزیره استفاده می کنید.
سبک جزیره در واقع به شما این امکان را می دهد که همزمان از کابینت های قسمت زیرین و میزی که بالای آن تعبیه شده است استفاده کنید بدون اینکه فضای زیادی را در بر بگیرد. در نظر داشته باشید طرح جزیره می تواند به صورت دوبل اجرا شود یعنی دو جزیره با طرح مشابه و اندازه یکسان با فاصله کمی از هم قرار می گیرند و بین آنها میز گذاشته شود.

کابینت های نئوکلاسیک از خاص ترین مدل های 2022

کابینت های نئو کلاسیک ترکیبی از نوع مدرن و کلاسیک هستند. این سبک طراحی می تواند برای افرادی که هم به فضای مدرن علاقه مند هستند و هم نمی توانند از مدل های کلاسیک دل بکنند مناسب باشد چون در این مدل ویژگی های هر دو نوع کابینت استفاده می شود. در واقع سادگی که در کابینت های نئوکلاسیک وجود دارد باعث می شود شما هیچ وقت از این ترکیب زیبا خسته نشوید و همیشه از آن لذت ببرید.

حرف آخر، کدام کابینت برای آشپزخانه من مناسب تر است؟

آشنایی با جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2022، به شما کمک می کند ایده بگیرید و با توجه به علاقه خود شیک ترین مدل را در کنار داشتن جنس باکیفیت انتخاب نمایید. اگر آشپزخانه شما کوچک است، از کابینت های بدون دستگیره در رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای داخلی آن بزرگتر به نظر برسد.

اما اگر فضای آشپزخانه شما وسیع است، استفاده از مدل های جزیره دوبل با به کارگیری متریال های گلاس، چوبی و ممبران می تواند آشپزخانه لوکس و زیبایی را برای شما ایجاد کند. در ساخت کابینت های ممبران که از انواع جدید و پرطرفدار آن هستند، از دستگاه لیزر چوب استفاده می شود و سایت خیام لیزر khayamlaser.com بهترین خدمات و مشاوره ها را در زمینه انواع دستگاه برش لیزر به شما ارائه می کند.
 
 

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا