خبر استخدامی‌ ویژه مهر 1401

طبق داده‌های به‌دست آمده از اخبار استخدامی این ماه از سایت کاریابی ایران تلنت، شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری در میان منتشرکنندگان آگهی استخدامی هستند. از آنجایی که این فرصت‌های شغلی طیف وسیعی از مشاغل را شامل می‌شوند، به همین خاطر، افراد با مهارت‌ها در حرفه‌های مختلف می‌توانند آگهی استخدامی مناسب خود را پیدا کنند. از استخدام برنامه نویس، کارشناس فروش و حسابدار تا مدیر مارکتینگ و صدها شغل دیگر، در این آگهی های استخدامی مشاهده می‌شود.

شرکت‌هایی که در مهر 1401 استخدام دارند

آگهی‌های استخدامی این ماه به شهرهای مختلف ایران تعلق دارند و شرکت‌ها در بیشتر شهرهای بزرگ مانند تهران، سهم بزرگی از این آگهی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. در میان شرکت‌های منتشرکننده آگهی استخدامی نیز، تعداد زیادی از نام‌های شناخته شده در میان منتشرکنندگان آگهی‌های استخدامی مهر ماه ۱۴۰۱ دیده می‌شوند. این شرکت‌ها در صنایع مختلف از کالاها و خدمات مصرفی تا مخابراتی، تولیدی، دارویی، فروشگاه‌ها و مراکز خرده فروشی، نفت و گاز، فناوری اطلاعات، حسابداری و موارد بسیار دیگر، فعال هستند. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

کافه بازار، نستله ایران، گروه سولیکو، شرکت کوبل دارو، دیجی کالا، کارنامه، فومن شیمی، استیل البرز، پرداخت الکترونیک سداد، انرژی دانا، گروه مپنا، اسنپ، ایرانسل، گلدیران، کارگزاری مفید، گروه انتخاب و غیره.

برخی از موقعیت‌های شغلی این شرکت‌ها شامل کارشناس فروش، طراح گرافیک، برنامه نویس، حسابدار، مهندس عمران، مهندس مکانیک و… می‌شود. برای مشاهده فرصت‌های شغلی این شرکت‌ها و برای مشاهده فرصت های شغلی بیشتر اینجا را کلیک کنید. فراموش نکنید که برای افزایش شانس خود در استخدام، باید رزومه‌ای حرفه‌ای داشته باشید. ایران تلنت امکان ساخت رزومه‌ی رایگان را برای کارجویان فراهم کرده که با استفاده از آن، می‌توانید مطمئن باشید که رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد خواهید داشت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا