نحوه ذخیره لایو در اینستاگرام (0 تا 100)

در این شبکه اجتماعی ویدئوهای لایو ممکن است پس از پایان یافتن لایو حذف شوند. در صورتی که تصمیم به ذخیره لایو اینستاگرام بگیرید، بایستی با روش‌های مختلف ذخیره لایو (ویدیو زنده) برای تماشای بعدی آشنا شوید.

‏جی اس پنل وب سایت ارائه دهنده خدمات شبکه اجتماعی اینستاگرام با واریز آنی، یکی از بهترین پنل‌ها است که در این راستا فعالیت می‌کند. ما در ادامه این گزارش به نقل از جی اس پنل قصد داریم شما را با گزینه‌های ذخیره لایو اینستاگرام آشنا کنیم:

ذخیره لایو اینستاگرام

برای ذخیره ویدئوهای زنده یوتیوب و فیسبوک بعد از اتمام پخش زنده همچنان امکان تماشا کردن ویدئو در این پلتفرم‌ها وجود دارد؛ اما در اینستاگرام پس از پایان لابو، در صورتی که کاربر پخش کننده لایو را ذخیره کند، تنها 24 ساعت برای تماشای ویدئو فرصت باقی می‌ماند؛ اما در صورتی که پخش کننده لایو گزینه حذف لایو را بزند، امکان تماشای مجدد لایو برای افراد دیگر وجود نخواهد داشت.

ما در این بخش تصور می کنیم که لایو اینستاگرام به مدت 24 ساعت ذخیره می‌شود. در این شرایط با استفاده از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، می‌توانید اقدام به ذخیره لایو اینستاگرام و تماشای آن نمایید.

ذخیره در اینستاگرام روی گوشی‌های اندرویدی

برخی از گوشی‌های جدید و هوشمند اندرویدی قابلیت ضبط صفحه نمایش را به صورت پیش فرض دارند با استفاده از این قابلیت می‌توانید لایو اینستاگرام را ضبط نمایید. بنابراین کافیست از ابتدای شروع لایو این گزینه را فعال نمایید. گزینه ضبط صفحه نمایش در گوشی‌های اندرویدی در بالای صفحه و در منوی تنظیمات با نام Screen Recorder وجود دارد که با آن امکان ذخیره لایو فراهم می‌شود. اگر گوشی هوشمند شما این قابلیت را ندارد، می‌توانید از سایر اپلیکیشن‌های ضبط صفحه نمایش استفاده کنید.

ذخیره لایو اینستاگرام روی گوشی‌های ios

در گوشی‌های آیفون یا آیپد با ios 11 یا بالاتر می‌توان از قابلیت ضبط داخلی ویدیوها استفاده کرد. برای منظور پس از وارد شدن به بخش تنظیمات مراحل زیر را طی کنید:

Control Center > Customize Controls > Screen Recording

در این قسمت می‌توانید قابلیت ثبت نمایشگر را به مرکز کنترل آیفون اضافه نمایید. سپس در زمانی که لایو اینستاگرام شروع شد، با سوآپ کردن صفحه به سمت بالا و کلیک بر روی آیکون Recording امکان ذخیره لایو فراهم می‌شود.

برای ذخیره لایو اینستاگرام روی کامپیوتر و یا لپ تاپ نیز می‌توانید نرم افزارهای ضبط ویدئو را دانلود کنید و اقدام به ذخیره لایو در صفحه بزرگتر نمایید.

چگونه اینستاگرام را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

قبل از هر چیزی بهتر است با نصب اینستاگرام در دستگاه‌های مختلف آشنا شوید. این نصب در گوشی موبایل به سادگی با مراجعه به اپ استور یا گوگل پلی امکان پذیر می‌شود؛ اما اگر قصد استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر و یا لپ تاپ خود را دارید، مراجعه به سایت رسمی اینستاگرام و استفاده از نسخه وب معنایی ندارد.

به همین دلیل لازم است با روش‌های اینکه چگونه اینستاگرام را روی کامپیوتر نصب کنیم آشنا شوید برای این منظور در روش اول می‌توانید از نرم افزارهای شبیه ساز اندروید در کامپیوتر خود استفاده کنید و پس از آن اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و اجرا نمایید.

در روش دوم برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر می‌توانید از برنامه‌های شبیه ساز اینستاگرام در کامپیوتر استفاده کنید. این برنامه‌ها در واقع اپلیکیشن اصلی اینستاگرام نیستند و ممکن است برخی از ویژگی‌های اینستاگرام اصلی را نداشته باشند.

جی اس پنل؛ ارائه دهنده خدمات شبکه اجتماعی اینستاگرام با واریز آنی

اگر به دنبال پنلی هستید که 0 تا 100 اینستاگرام را به شما آموزش دهد و سپس خدمات مربوط به خرید فالوور اینستاگرام و نحوه ورود به اکسپلور و خرید لایک را ارائه دهد، می‌توانید با اطمینان خاطر از جی اس پنل کمک بگیرید. این سایت با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی، سفارشات خدمات اینستاگرام را به صورت آنی و در کمترین زمان انجام می‌دهد.

علاوه بر این با ثبت سفارش از این سایت می‌توانید فالورهای واقعی را خریداری نمایید. هزینه خرید فالور، لایک و غیره نسبت به سایر سایت‌ها پایین بوده و از این نظر مشتریان زیادی جذب جی اس پنل برای رشد صفحه اینستاگرام خود شده‌اند. همچنین راهکارها و تکنیک‌هایی که در بخش وبلاگ جی اس پنل منتشر می‌شود، به شما همراهان کمک می‌کند تا حتی بدون پرداخت هزینه، میزان بازدید، لایک و فالور صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید. برای پاسخ به سوالات بیشتر نیز پشتیبانی 24 ساعته جی اس پنل شما را همراهی می‌کند.

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا