نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

هتل ‌ها و مراكز اقامتی کاظمین را بشناسید

به گزارش سیناپرس، در سفر با کاروان در صورتی که زیارت حرمین کاظین در برنامه سفر باشد، هتل، غذا و حمل و نقل با کاران خواهد بود بنابراین نگرانی خاصی در این رابطه وجود نخواهد داشت. برای اطمینان می توانید ملحفه هایی برای خود همراه داشته باشید که در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.

اگر تنها شهرهای زیارتی عراق را زیارت نمی کنید و دیدن بغداد نیز در برنامههای شما گنجانده شده، می توانید در هتل های بغداد اقامت کرده و یک روز تمام را به دیدار از کاظمین اختصاص دهید.

سفر با کاروان به گونه ای است که در رود به عراق یا خروج ان از فرودگاه بغداد، معمولا برنامه زیارت کاظمین انجام می شود و افراد تنها در کربلا، نجف و سامرا اقامت دارند.

در اینجا تعدادی از هتل های قابل اطمینان و تمیز شهر کاظمین معرفی می شوند.

هتل الخفاجی (Al Khafajy): هتل الخفاجی از هتل های چهار ستاره و خوب کاظمین محسوب می شود که نزدیک حرم قرار دارد و از امکانات رفاهی و بهداشتی مناسبی برخوردار است. این هتل رستورانی دارد که غذاهای آن نسبت به رستوران یک هتل چهار ستاره از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

آدرس: Bab Al Murad Street,  Al- Kadhimiya , Baghdād 10006, Iraq
تلفن: 009647823332249

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق در این هتل می توان به آدرس اینترنتی / وب سایت آن مراجعه کرد: https://tripcarta.com/ChIJ12u1GhN5VxURoXXPJzhtUAI

هتل انوار الکاظمیه (Anwar Al-Kadhemya): این هتل سه ستاره از امکانات رفاهی خوبی برخوردار بوده و رستوران آن تمیز است.
آدرس: Bab Al Murad Street, Zahra St,  Al- Kadhimiya , Baghdād, Iraq
تلفن: 009647845680476

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق در این هتل می توان به آدرس اینترنتی / وب سایت آن مراجعه کرد: http://arabianplaces.com/IQ/Baghdad/Places/-2779169

هتل راوند (Rawand): هتل راوند در مرکز شهر کاظمین قرار گرفته و به حرم های امام جواد (ع) و امام کاظم (ع) نزدیک است. این هتل چهار ستاره دارای همه امکانات رفاهی در اتاق ها از جمله تهویه مطبوع، تخت خواب های راحت و تمیز بوده و رستوران آن از تنوع غذایی و کیفیت خوبی برخوردار است. تعداد اتاق های این هتل 68 اتاق در سبک های دو نفره، سه نفره و پنج نفره است.

آدرس: Al muhit Al qadim, Al- Kadhimiya, Baghdād, Iraq
تلفن: 009647803632298

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق در این هتل می توان به آدرس اینترنتی / وب سایت آن مراجعه کرد: https://www.bookupadvisor.com/index.php?page=hotels&hid=227

هتل المفید (Al-Mufeed): این هتل از امکانات رفاهی و خدمات خوبی برخوردار است. امکانات شست شوی لباس نیز در این هتل وجود دارد. رستوران این هتل سه ستاره از رستوران های قابل اطمینان و خوب است.

آدرس: Bab Al Murad Street,  Al- Kadhimiya , Baghdād, Iraq

تلفن: 009647807519624

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق در این هتل می توان به آدرس اینترنتی / وب سایت آن مراجعه کرد: https://tripcarta.com/ChIJxwRiQhN5VxUR69tTpkUL2T4

هتل در الكاظمیه (Dur Al Kadhemya): این هتل در الکاظمیه نیز از هتل های سه ستاره خوب با خدمات مناسب است که علاوه بر امکانات رفاهی، شست و شوی لباس را نیز دارد. این هتل دارای یک رستوران با کیفیت با غذاهای خوب و خوشمزه نیز است.

آدرس: Al muhit Al qadim, Behind al-Sadr Husseinih, Al- Kadhimiya, Baghdād, Iraq
تلفن: 009647713344200

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق در این هتل می توان به آدرس اینترنتی / وب سایت آن مراجعه کرد: https://tripcarta.com/ChIJtxWsGhN5VxURWRW_j0JWCZ4

هتل فدک الزهرا (Fadak Al Zahra): این هتل سه ستاره مناسب و خوبی است که معمولا کاراون های زیارتی ایران نیز اتاق ها را برای زائران خود رزرو می کنند. هتل فدک الزهرا دارای رستوران خوبی نیز است.
آدرس: Al Tarbiyat Street, Bab Al Murad Street,  Al- Kadhimiya , Baghdād, Iraq
تلفن: 009647802578444

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق در این هتل می توان به آدرس اینترنتی / وب سایت آن مراجعه کرد: https://tripcarta.com/ChIJE0e1ARN5VxUR0K44XIBA9h4

رستوران ‌های کاظمین

در بین شهرهای زیارتی کشور جنگ زده عراق، شهر کاظمین از رستوران های بهتری برخوردار است و راحت تر می توان رستورانی را برای صرف غذا انتخاب کرد. در واقع کیفیت رستوران های این شهر خوب است و می توان به بیشتر این رستوران ها اعتماد کرد.

احتمال خطر مسمویت در این شهر از دیگر شهرهای زیارتی همچون کربلا و نجف کمتر است. در این شهر نیز سطح کیفیت غذاها و ارائه خدمات در رستوران های هتل ها بسیار بالاتر از رستوران های معمولی است بنابراین اگر در این رستوران ها غذا می خورید، نگران مسمومیت نباشید.

انواع رستوران های عراقی، عربی، ترکی، بین المللی و غیره به همراه فست فودها و ساندویچ فروشی های مختلف در این شهر کمک می کند تا تنوع غذایی از سطح خوبی برخوردار باشد. کافی شاپ هایی نیز در این شهر وجود دارند که برای صرف قهوه، چای یا نوشیدنی های دیگر و خوردن غذاهای سبک بسیار مناسب هستند.

با این حال پیشنهاد می شود خشکبار، بیسکویت، کنسرو و تنقلات مغذی را همراه خود داشته باشید تا مواقع ضروری از آنها استفاده کنید. علاوه بر آن در بیشتر شهرهای عراق، آب آشامیدنی موجود نیست بنابراین در این شهر نیز بهتر است از آب معدنی های پلمپ شده استفاده کنید تا از مسمویت ناشی از آب نگران نباشید.

رستوران گرین لایت (Green Light): این رستوران از نظر کیفیت غذا، بهداشت و هزینه رستوران خوب و قابل اطمینانی محسوب می شود. در رستوران گرین لایت غذاهای بین المللی و فست فود ارائه می شود.
آدرس: Akad Street,  Al- Kadhimiya, Baghdād, Iraq
تلفن: 009647715511811

رستوران کریسمس (Christmas): این رستوران دارای دو طبقه بوده و از محیط زیبا و قشنگی برخوردار است. غذاهای رستوران کریسمس متنوع و لذیذ هستند.
آدرس: Al Kadhim Street, Al- Kadhimiya, Baghdad, Iraq
تلفن: 009647708773639

رستوران عافیت (Al Afiyat): این رستوران از ساعت 8 صبح تا 11 شب باز بوده و آمادگی پذیرایی در وعده های صبحانه، ناهار و شام را دارد. کیفیت و بهداشت غذاها از سطح خوب و قابل قبولی برخوردار است.
آدرس: Bab Al Murad Street,  Al- Kadhimiya , Baghdād, Iraq
تلفن: 009647906171554

•رستوران مرسی و مطاعم العطیفیة (Mersi and matayem Al Atefeya): رستوران مرسی و مطاعم العطیفیة یکی از بهترین رستوران های کاظمین محسوب می شود که از چشم انداز فوق العاده زیبای رود دجله برخوردار است. کیفیت غذاهای این رستوران نیز بسیار خوب است.
آدرس: Alsarafiya Bridge, Al- Kadhimiya , Baghdād, Iraq
تلفن: 009647735139030

رستوران کباب ابوحاتم (Kebab Abuhatim): این رستوران ارائه دهنده کباب های خوبی است که در سطح کاظمین شهرت دارد.
آدرس: Al-Dulai Street, Al- Kadhimiya , Baghdād, Iraq
تلفن: 009647803469565

گزارش:احسان محمد حسینی

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل