نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ویژگی‌های صرافی اوکی اکسچنج را بشناسید!

در میان این راه‌‌ها استفاده از صرافی خرید و فروش آنلاین ارز دیجیتال همیشه جزو ایمن‌ترین روش‌ها بوده است. البته این روش برای ایرانیان محدودیت‌ها و چالش‌هایی دارد. چرا که با وجود تحریم‌های اعمال شده علیه ایران،‌ کاربران نگرانی زیادی بابت بلوکه شدن سرمایه خود در پلتفرم‌های خارجی دارند.

مشابه اتفاقی که در سال ۲۰۱۷ برای کاربران ایرانی صرافی خارجی بیترکس افتاد. در پی حل این مشکل عده‌ای تصمیم گرفتند که پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال داخلی ایجاد نمایند. صرافی خرید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج نیز یکی از این پلتفرم‌هاست که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

معرفی اوکی اکسچنج

می‌توان گفت که صرافی خرید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج از اولین‌ پلتفرم‌های خرید و فروش رمز ارز در ایران می‌باشد. این پلتفرم در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت مجوز دانش بنیان شد. در حال حاضر نیز با بیش از ۱ میلیون کاربر، از پلتفرم‌های قابل اعتماد موجود است.

اوکی اکسچنج متشکل از تیمی گسترده شامل ۷۰ نفر نیروی پشتیبانی، گروه فنی،‌ منابع انسانی،‌ تیم مارکتینگ و گروه مالی می‌باشد. تمام این افراد تاکنون اولویت خود را تامین امنیت دارایی کاربران، افزایش دسترسی کاربران به رمز ارزهای مختلف، حل مشکلات آن‌ها و سرعت بخشیدن به معاملات کرده‌اند. تا کنون نیز موفق بوده‌اند که اعتماد و رضایت کاربران را روز به روز افزایش دهند. 

ویژگی‌ها صرافی خرید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

●    می‌توان گفت که بزرگ‌ترین مزیت صرافی خرید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج پشتیبانی آن است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم،‌ تیم پشتیبانی متشکل از ۷۰ نیروی انسانی می‌باشد که در سه شیفت کاری مشغول هستند. به عبارتی در هر ساعت از شبانه روز کاربران می‌توانند مشکل پیش آمده را مطرح کنند. 

●    دیگر مزیت این صرافی داشتن دامنه‌ای گسترده از رمز ارزها می‌باشد. در اوکی اکسچنج علاوه بر امکان خرید بیت کوین و دیگر رمز ارزهای نامی ، امکان خرید ۷۰۰ جفت ارز متنوع دیگر نیز وجود دارد. 
●    این پلتفرم دارای بخش تریدر می‌باشد که با هزینه کارمزد کمتر و با مبلغ پیشنهادی خود، به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. این بخش مناسب ترید و معاملات کوتاه مدت می‌باشد.
●    صرافی خرید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج دارای کیف پول دیجیتال اختصاصی می‌باشد. بنابراین هر کدام از کاربران می‌توانند در صورت تمایل ارزهای دیجیتال خریداری شده خود را در کیف پول بومی این پلتفرم نگهداری کنند. 
●    همانطور که پیش‌تر گفتیم اوکی اکسچنج یک پلتفرم دانش بنیان می‌باشد که توانسته تاکنون اعتماد بیش از  میلیون تریدر و سرمایه گذار حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند.
نحوه ثبت نام در اوکی اکسچنج
●    برای ثبت نام در این پلتفرم کافیست از طریق سایت یا اپلیکیشن اوکی اکسچنج، روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. 
●    پس از آن لازم است که ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. 
●    در نهایت نیز با انجام مراحل احراز هویت ثبت نام شما انجام می‌شود. 

خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج 

همانطور که گفتیم اوکی اکسچنج علاوه بر امکان خرید بیت کوین و رمز ارزهای معروف،‌ امکان خرید ۷۰۰ رمز ارز دیگر را نیز به شما می‌دهد. تنها کافیست که از طریق هر یک از دو بخش تریدر یا تبادل سریع اقدام نمایید. با ورود به هر یک از این دو بخش باید رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب نموده و مقدار آن را وارد کنید. در نهایت با کلیک روی گزینه خرید یا فروش، معامله شما ثبت خواهد شد. 
سخن نهایی
خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق پلتفرم‌های داخلی به مراتب گزینه ایمن‌تری برای کاربران می‌باشد. استفاده از این روش بسیار ساده‌تر و البته پر سرعت‌تر است. بنابراین اگر قصد خرید ارز دیجیتال دارید به شما استفاده از صرافی‌های داخلی مانند اوکی اکسچنج را پیشنهاد می‌کنیم.

اوکی اکسچنج یکی از پلتفرم‌های معتبر داخلی که سرعت دریافت وجه نیز در آن بسیار بالا است. علاوه‌بر  آن این پلتفرم تنوع بسیار گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال دارد و امکان خرید بیت کوین و بیش از ۷۰۰ رمز ارز دیگر را به شما می‌ دهد. 
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل