نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان حمایت مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل از ایده‌های فناورانه حوزه گیاهان دارویی

سرپرست مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل در این خصوص گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به «تولیددانش بنیان اشتغال آفرین»، نام گذاری شده است، مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل از اساتید، دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاه‌ها، فناوران، مخترعان و کارآفرینان، شرکت‌های فناور، واحدهای تحقیقی بخش خصوصی، علاقه مندان و فعالان حوزه گیاهان دارویی دعوت می‌کند در صورت داشتن ایده فناورانه قابل دفاع، تیم کاری تخصصی و برنامه کاری مناسب می‌توانند، در مرکز استقرار یافته و از خدمات آن بهره مند گردند.

مهران اوچی اردبیلی اظهار کرد: بر اساس این فراخوان، مرکز رشد پس از پذیرش ایده‌ها و واحدهای فناور اقدام به ارائه خدمات استقرار و امکانات لازم اداری، خدمات فنی و تخصصی آزمایشگاهی، مشاوره‌های تخصصی و خدمات آموزشی مستمر، همکاری در جهت اخذ تسهیلات مالی و اخذ مجوز از مراجع مرتبط، خدمات نمایشگاهی و حضور در جشنواره‌های تخصصی، حمایت‌های حقوقی و قانونی خواهد نمود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس اردبیل، شهرک کارشناسان، میدان شفا، ساختمان جهاددانشگاهی استان اردبیل مراجعه کرده و یا اطلاعات لازم را از سایت www.impard.acecr.ac.ir دریافت کند.

اوچی اردبیلی افزود: بسترسازی برای تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی، کمک به اقتصاد مبتنی بر فناوری گیاهان دارویی، حمایت از نوآوری و خلاقیت محققان و فناوران جوان و ایجاد زمینه کارآفرینی از اهداف مهم مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این مرکز تصریح کرد: 22 واحد و هسته در مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل استقرار یافته و در حال انجام امورات مختلف خود هستند که در این مسیر امکان اخذ مجوزهای متعدد برای آن‌ها فراهم شده است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل