نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

۲۱ میلیون نفر در چین قرنطینه شدند

به گزارش سیناپرس، در پی شیوع مجدد کرونا در کشور چین، مقامات بهداشتی این کشور اقدام به وضع قوانین بهداشتی سختگیرانه ای کرده و تلاش می کنند از شیوع و گسترش بیماری جلوگیری کنند.

بر این اساس از روز گذشته، مقامات چینی قرنطینه کووید ۱۹ را به مناطق بیشتری از جمله چنگدو، مرکز استان سیچوان، که در چند روز گذشته شاهد افزایش مداوم موارد ابتلا به ویروس کرونا بوده است، گسترش داده‌اند.

چنگدو محل زندگی بیش از بیست و یک میلیون نفر است. به گفته این مقامات، محدودیت های شدید شامل سیاست های اجباری کار از خانه و تعطیلی مراکز تفریحی است. این یک اقدام پیشگیرانه است زیرا چین با افزایش روزانه موارد کووید ۱۹ روبه ‌رو است. 

در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۷۳ مورد محلی کووید در سراسر این کشور به ثبت رسیده است که از این تعداد ۱۳۵۹ مورد بدون علامت هستند.

به گزارش سیناپرس، مقامات شهر همچنین گفته‌ اند که محدودیت ‌ها را در بیشتر نقاط شهر حفظ می ‌کنند و از دوشنبه تا چهارشنبه آزمایش‌ های گسترده‌ تری را انجام خواهند داد.

چین سیاست سختگیرانه خود را برای مقابله با کووید صفر دنبال می کند، حتی در شرایطی که اکثر کشورها بیشتر محدودیت هایی را که برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس اعمال شده بود، کاهش داده اند، چین همچنان با سختگیری در پی مهار این بیماری همه گیر است.

به گزارش سیناپرس،این امر پس از افزایش مداوم پرونده ‌های ابتلا به ویروس اتفاق می‌ افتد که به یک خطر بزرگ برای دومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شده است.

مترجم: فاطمه کردی
منبع: thehealthsite
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل