نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جشنواره رسانه و عتف برگزار می‌شود

ندا شفیعی روز (شنبه) در اجلاس سراسری روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اظهار داشت: جشنواره رسانه و عتف برای انتخاب برترین ‌آثار رسانه ای مصاحبه، گزارش، چندرسانه ای، گزارش های انتقادی و غیره در مناطق ده‌گانه آموزش عالی در مهر پیش رو و جشنواره نهایی در تهران با حضور برترین های مناطق با هدف تشویق و افزایش تولیدات رسانه‌ای در حوزه علم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

رییس روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت اطلاع‌رسانی عنوان کرد: روابط عمومی دانشگاه ها و پارک‌های علم و فناوری باید به قدری قوی باشند که به خوبی موفقیت ها را منعکس کنند.

وی ادامه داد: افکارسنجی و آینده پژوهی از جمله وظایف روابط عمومی های آموزش عالی است، رسانه ها یاوران روابط عمومی و مشاوران آنها هستند.

شفیعی نبود ساختار منسجم، بی انگیزگی نیروها، فقدان تخصص و روزمرگی را از چالش های حوزه روابط عمومی دانشگاه ها به خصوص پارک های علم و فناوری دانست و از روسای دانشگاه ها خواست، مسئولان روابط عمومی ها در شورای معاونان، هیات رئیسه و کارگروه ها حضور داشته باشند، در حالی که اکنون فقط ۱۱ درصد آنها عضو شورای دانشگاه و ۲۲ درصد عضو شورای معاونان هستند.

اجلاس رؤسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور با موضوع بازگشایی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی؛ لوازم، راهکارها، پیامدها روز گذشته با حضور وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران آغاز به کار کرد.

در این اجلاس پنل هایی آموزشی، پژوهشی و فناوری با حضور روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور برگزار می شود که قرار است لوازم، راهکارها و پیامدهای بازگشایی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در این پنل‌ها بررسی شوند. این اجلاس دوازدهم شهریور ماه پایان می یابد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل