توسعه بازار اسپری‌های شوینده نانویی ایران در بازار اروپا

 مهندس منوچهر شهبازیان، مدیرعامل این شرکت فناور با بیان اینکه شوینده‌های نانویی این شرکت را می‌توان برای سطوح مختلف از سینک ظرفشویی و لاستیک خودرو تا عینک و چرم استفاده کرد، گفت: با یک شرکت در ترکیه همکاری مشترکی را آغاز کرده‌ایم. کنسانتره به ترکیه می‌فرستیم و در آنجا با این کنسانتره‌ها، تولید اسپری و بسته‌بندی آن انجام شده و سپس به اروپا صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال از این محصولات در آلمان، هلند و انگلستان بسیار خوب بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر ماهانه یک کانتینر کنسانتره به ترکیه می‌فرستیم. علاوه بر این، به تازگی همکاری با یک شرکت در سوئد را آغاز کرده‌ایم که قرارداد ما تقریبا فروش ۲۰ تن کنسانتره در ماه است.

شهبازیان، گیاهی بودن را از مزایای محصولات نانویی این شرکت ذکر کرد و یادآور شد: در این‌ محصولات از عصاره گیاه چوبک استفاده می‌شود، به همین دلیل فاقد الکل و مواد خورنده بوده و از نظر ایمنی شرایط بسیار بهتری نسبت به محصولات شیمیایی موجود در بازار دارد.

به نقل از ستاد نانو، مدیر عامل این شرکت با اشاره به عرضه محصولات این شرکت در نمایشگاه نانو با تاکید بر اینکه این چهارمین دوره حضور ما در نمایشگاه فناوری‌نانو است، یادآور شد: نتایج بسیار خوبی از دوره‌های قبلی گرفتیم، به طوری که نمایشگاه‌های پیشین به توسعه بازار داخلی و خارجی ما کمک کرد. سرآغاز بسیاری از همکاری‌های بین‌المللی ما نمایشگاه‌های فناوری‌نانو بوده است.

شهبازیان درباره بازار داخلی گفت: بازار داخل نیز برای محصولات ما در حال گسترش است. پیش از این اسپری‌ها را به صورت بسته‌بندی به بازار عرضه می‌کردیم، اما اخیرا برخی شرکت‌ها درخواست خرید کنسانتره به صورت عمده را دارند، از این رو همکاری با شرکت‌های داخلی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا