گزارش تصویری از فرودگاه مخصوص حیوانات

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در سفرهای طولانی با آن مواجه هستند، حمل و نقل حیوانات است، حیوانات خانگی به علت اندازه کوچک خود کمتر مشکل ساز خواهند بود ولی حمل و نقل حیواناتی مانند اسب و گله های دام می تواند بسیار دشوار باشد. در این میان یک فرودگاه ویژه ساخته شده است که به صورت اختصاصی برای انتقال حیوانات بهینه سازی گشته است.

این فرودگاه در حقیقت بخشی از یکی از بزرگ ترین فرودگاه های جهان یعنی فرودگاه جان اف کندی آمریکا است که با نام ARK نام گذاری شده است. این فرودگاه در سال 2016 شروع به کار خواهد کرد و هدف صلی از طراحی آن این است که بتوان حیوانات را به سادگی به کمک هواپیما به سایر نقاط جهان انتقال داد.

این تصاویر در حقیقت تصاویر مفهومی ارائه شده توسط طراحان این فرودگاه است که نشان می دهد که حیوانات در این فرودگاه علاوه بر امکان انتقال، در صورت معطلی و روبرو شدن با تاخیر پرواز نیز امکانات لازم برای سرگرم شدن و ایجاد نکردن دردسر را خواهند داشت.

این فرودگاه نخستین نمونه خود در جهان خواهد بود و به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات به مشتریان خواهد پرداخت و ممکن است پیش درآمدی در راستای انتقال مدرن حیوانات و صادرات مواردی مانند گله داری به سایر نقاط جهان باشد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا