نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سه پروژه در دانشگاه شهرکرد افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش سیناپرس، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با حضور در دانشگاه شهرکرد، پروژه مرکز داده دیتاسنتر و تلویزیون شهری را افتتاح و کلنگ ساخت دانشکده علوم ورزشی در زمینی به مساحت 2500 متر توسط ایشان به زمین زده شد. 

دکتر داداش پور  معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین افتتاح مرکز داده دیتاسنتر با اشاره به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و افزایش کاربران شبکه جهانی اینترنت گفت: امروز نیاز به مراکز سرویس دهنده امن و پایدار در دنیا رو به فزونی می‌باشد و باید در این خصوص دانشگاه‌های ما پیشرو باشند و امنیت پایدار را در فضای مجازی تامین نمایند. 

وی در ادامه به ایجاد شرایط امن برای شرایط بحران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت‌: هنوز به امنیت صد در صدی در محیط اینترنت دست نیافتیم و باید در این حوزه مهم که وابستگی‌ها بدان بیشتر می‌شود به آمادگی در شرایط بحران دست یابیم. 

دکتر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد نیز در این مراسم گزارشی از  مرکز داده های دانشگاه شهرکرد ارائه کرد و گفت: این مرکز با روحیه جهادی و در چند ماه با هزینه ۲۶میلیارد ریال شامل احداث ساختمان با زیر بنای ۱۵۰ متر مربع به صورت کاملا ایزوله با استفاده از دیوارهای تری دی پانل و کف کاذب و اجزای تجهیزات، به بهره برداری رسید.

در ادامه تلویزیون شهری دانشگاه نیز به منظور اطلاع رسانی دانشگاهی افتتاح شد.

گفتنی است، در مراسم کلنگ زنی دانشکده علوم ورزشی که با حمایت خیرین و درآمدهای اختصاصی دانشگاه ساخته خواهد شد، معاون استاندار شهرکرد قول مساعدت داد و مقرر شد کار خاک برداری کامل این پروژه توسط استانداری صورت گیرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل