نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معرفی بوگاتی جدید،ابرخودرویی با ویژگی های منحصر به فرد

به گزارش سیناپرس، شرکت خودروساز بوگاتی طی یک کلیپ ویدیویی کوتاه با عنوان «باز کردن قفل یک نماد»، نمای جلویی یک خودرو را نشان می ‌دهد که ظاهری کاملاً متفاوت با بوگاتی شیرون دارد.

این خودرو ، دارای طراحی چراغ های ال ای دی  چهار نواری است که در یک قوس چرخ نازک و لبه تیز ادغام شده که این نوع خاص از طراحی، یادآور بوگاتی دیوو مشتق شده از شیرون است.

به نظر می رسد یک قسمت جلو پنجره باز در زیر چراغ جلوی این خودرو وجود داشته و  در همین حال، کاپوت دارای یک ستون مرکزی و یک مجرای بزرگ است که احتمالاً در سمت نادیده خودرو منعکس شده است. به گزارش سیناپرس، کناره‌ها و قسمت ‌های پشتی بوگاتی جدید در تیزر نمایش داده نمی ‌شود، اما کارشناسان انتظار چیزی شبیه به شیرون را دارند که احتمالاً این محصول جدید بر اساس آن ساخته شده است.

تاکنون هیچ ارقامی از عملکرد این ابر خودروی جدید بوگاتی منتشر نشده است، اما انتظار می رود موتور آن شبیه به موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربوشارژ ۱۵۸۷ اسب بخاری ازبوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300 ، باشد.

به گزارش سیناپرس، پیش بینی می شود که قیمت این بوگاتی جدید که هنوز نامش مشخص نشده است، با رقم ۳ میلیون و صد هزار پوندی Chiron Super Sport 300  برابری کند.  بوگاتی  که در اواخر سال ۲۰۲۱ با مجموعه تخصصی خودروهای برقی Rimac Automobili ادغام شد، قصد ورود جدی به حوزه خودروهای الکتریکی را داشته و پیش بینی می شود  – مدل جدید محصول خود را در ۱۹ آگوست در Quail به طور رسمی معرفی کند.

 

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل