نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جدیدترین محصول ب ام و رونمایی شد

به گزارش سیناپرس، شرکت مشهور خودروسازی ب ام و در حال آماده ‌سازی برای تولید یک خودروی خاص و الکتریکی جدید است. این خودرو در راستای تغییر سیاست ب ام و به سمت خودروهای الکتریکی تولید شده و پیش بینی می شود  مدل ‌های الکتریکی آینده این شرکت  شامل BMW M5 و BMW M3 و یک خودروی جدید شاسی بلند باشد.

مدیران این شرکت، علیرغم توقف پروژه اولیه این محصول، احتمال تولید یک ابرخودروی الکتریکی با الهام از M1 را رد نکردند.
در سال ۲۰۱۹، ب ام و کانسپت ابرخودروی هیبریدی عجیب Vision M را به عنوان نشانه ای از آینده خودروهای اسپرت برقی خود به نمایش گذاشت. به گزارش سیناپرس، در آن زمان گمان می رفت که این خودرو به عنوان جانشین اولین خودروی سفارشی M وارد تولید شود. این بخش بعداً کانسپت BMW XM SUV را به عنوان پیش نمایشی از خودروی مستقل بعدی M واقعی خود معرفی کرد.

با این حال، مدیران ارشد خودروسازی ب ام و همچنان پذیرای چشم انداز مدل های سفارشی تر M هستند که به طور بالقوه مسیر آینده این شرکت را برای بازبینی یک ابرخودرو باز می کند.

به گزارش سیناپرس، مدیر بخش ب ام و M، فرانک ون میل، در این رابطه گفت:  این خودرو همان چیزی است که می ‌توانیم به آن به عنوان آینده شرکت نگاه کنیم. ما همیشه آرزوی تولید چنین ماشین هایی را داشتیم. 

وی در ادامه توضیحاتش افزود: این واقعیت که شاید Vision M هرگز به نتیجه نرسید، به این معنی نیست که ما به یک خودروی فوق اسپرت فکر نمی کنیم. من همیشه در تلاش هستم تا بفهمم چگونه چنین محصولی می تواند به واقعیت تبدیل شود.
سرانجام نسخه خودروی اسپرت برقی سری ام ب ام و به واقعیت نزدیک شده و مشتریان باید خود را آماده ثبت سفارش برای دریافت این محصول کنند.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل