راه‌اندازی رشته «تولید محتوای دیجیتال» در دانشگاه علمی کاربردی

‫به گزارش سیناپرس، علیرضا جمالزاده در این باره افزود: دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی بر مبنای برنامه تحولی نیاز آفرینی و با مشارکت تیمی از متخصصان و صاحب نظران با هدایت مستقیم دانشگاه با هدف تربیت نیروهای متخصص و ماهر برای این بخش از نیازهای حوزه فناوری اطلاعات و رایانه در ذیل گروه صنعت در سال جاری تدوین، تصویب و مقرر شد تا در مراکزی که شرایط، تجهیزات و امکانات مورد نظر را دارند، تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا شود.‬

‫دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی افزود: تولید محتوای دیجیتال یکی از مهمترین اقدامات لازم در راستای تحقق اهداف یک کسب و کار و یکی از ستون‌های اصلی راهبرد فروش و برندینگ محسوب می‌شود. دانش آموختگان این رشته، مهارت‌ها و توانمندی‌هایی همچون شناخت انواع محتوا، به کارگیری برنامه ها و زبان برنامه نویسی برای تولید محتوا، ویرایش، بازاریابی و استفاده مجدد از محتوا، جمع آوری و ذخیره اطلاعات برای ایجاد محتوای آموزنده و جذاب، انتشار محتوا و ردیابی محتوا پس از انتشار را کسب می‌کنند.‬

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: دانش آموختگان این رشته می توانند مشاغلی همچون ناشر و بازاریاب محتوا، تولیدکننده محتوا و ویرایشگر محتوا را احراز کنند.‬

‫دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی گفت: این دوره جزء رشته های پُرتقاضا در سطح بین المللی بوده و  برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می شود. تمام محتوای این رشته با توجه به آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تدوین شده و به دلیل داشتن بازارکار و نیاز جامعه از جذابیت خاص برای اشتغال حتی در سطوح بین المللی برخوردار است.

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا