تضمین غذا با خدمات آزمایشگاهی

به گزارش سیناپرس، تضمین سلامتی این مواد با ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه بهداشت و میکروبیولوژی میسر است. خدماتی که با کمک ابزارهای آزمایشگاهی و تجهیزات کاربردی در این زمینه ارائه می شود. در دسترس بودن این دستگاه‌ها می تواند به بهبود تغذیه و ارتقای کیفیت و سلامت سفره های مردم کمک کند.

یکی از مجموعه‌هایی که در این زمینه خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌کند؛ مرکز آزمایشگاهی زیست کاوشگران آنیل، یکی از مجموعه‌های فناور و پژوهشی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است. شرکتی که که خدمات خود را در حوزه بهداشت، میکروبیولوژی و سایر حوزه های سلامتی ارائه می‌کند.

این مجموعه پایه ترین خدمات خود را در 3 حوزه پژوهشی، تولیدی و آموزشی ارائه می کند. یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط این مرکز به جامعه هم تضمین و تامین سلامت شیلات و آبزیان است و به شکل تخصصی در زمینه مقابله با بیماری های این محصولات خدمات ارائه می‌کند.

خدماتی که در قالب شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه می شود. در واقع مجموعه زیست کاوشگران آنیل توانسته با استفاده از امکانات روزآمد و پیشرفته به جامعه علمی و دانشجویان خدمات آزمایشگاهی، آموزشی و مهارتی ارائه کند. بخش آموزش نیز مانند بقیه بخش ها به مسائل حوزه علوم زیستی تمرکز کرده و با رویکردی پژوهش محور سعی در توانمندسازی بیش از پیش دانشجوها و پژوهشگران این عرصه دارد.

فعالیت بخش آزمایشگاهی مجموعه ما، به شهر و استان محدود نبوده و بخش پژوهش توانستیم با ارائه خدمات دقیق و سریع بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، با نهایت دقت و کیفیت و در عین حال پایین ترین میزان هزینه به سایر شهرها و استان های کشور نیز خدمات رسانی کنیم.

*نازلی خواجه‌نصیری، عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور