نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری ششمین دوره روزی با دانشگاه تهران با شعار دانشگاه تهران دانشگاه کارآفرین

این برنامه شامل دو بخش اصلی محتوایی و برخط و حضوری است. در بخش محتوایی، فایل‌های متنی و چندرسانه‌ای در خصوص معرفی دانشکده‌ها، گروه‌های آموزشی، ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران در سامانه مدیریت توسعه مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه تهرانtcs.ut.ac.ir  قرار خواهد گرفت.

در بخش برخط و حضوری، در ساعت مشخصی معاون آموزشی هر دانشکده و برخی از اعضای هیئت‌علمی در برخی واحدها حضوری و در برخی  به‌صورت برخط در خصوص معرفی رشته‌های تحصیلی و امکانات آموزشی پاسخگوی دانش‌آموزان خواهند بود. همچنین دانش‌آموزان امکان بازدید حضوری از برخی قسمت‌های هماهنگ شده در دانشگاه تهران و دانشکده‌ها را خواهند داشت.

این دوره برای تحقق اهدافی همچون "کمک به دانش‌آموزان و هدایت آنها برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته تحصیلی"، "آشناسازی دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی دانشگاه تهران" ، "معرفی  امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان"، "معرفی فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی پردیس/دانشکده‌های دانشگاه تهران"، "معرفی قطب‌های علمی دانشگاه تهران برای جذب دانش‌آموزان برتر"، "معرفی چهره‌های ماندگار، دانشمندان جوان و دانشجویان موفق دانشگاه تهران" ، "آشنایی با اهداف، ارزش‌ها و سبک زندگی در دانشگاه" و "معرفی امکانات، موقعیت، جایگاه ملی و بین‌المللی دانشگاه تهران برای دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مربیان" برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ پنج دوره برنامه «روزی با دانشگاه تهران» با هدف تقویت ارتباط مؤثر بین دانشگاه و جامعه، آشنایی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با دانشگاه و نشان دادن فضای علمی و فرهنگی با نشاط و متمایز آن و به‌منظور ایجاد علاقه، انگیزه و روحیه تلاش برای ورود به نماد آموزش عالی ایران «دانشگاه تهران» و جذب دانشجویان برتر؛ توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در سال‌های ۹۶ ،۹۷ ،۹۸ و ۹۹  و ۱۴۰۰ برگزار شده است.

به گزارش امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ جزییات برنامه در سامانه tcs.ut.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل