نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

زمینه توسعه همکاری اداره کل تعاون استان مرکزی با جهاددانشگاهی فراهم است

جمشید امیدی پس از بازدید از مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی که در آستانه فرا رسیدن 16 آذر، سالروز تاسیس این نهاد انجام شد، با حضور در خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: خدمات پزشکی رویت شده در جهاددانشگاهی خدمات خوبی بود که در سطح استان ارائه می شود و برای بنده موضوع جدیدی بود و اطلاعی از ارائه خدمات در این سطح نداشتم.

وی افزود: در قالب مباحث پزشکی می توان ارائه تسهیلات انجام داد و جهاددانشگاهی در صورت نیاز به خرید تجهیزات و یا جذب تسهیلات برای خدمات پزشکی، میتواند از این تسهیلات استفاده کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: در حوزه مشاغل خانگی نیز فعالیت خوبی توسط این نهاد صورت گرفته و می توان تعامل خوبی با مجموعه جهاددانشگاهی در این بخش در راستای جذب تسهیلات و هدایت این منابع داشت تا بتوان به اهداف اصلی این طرح دست پیدا کرد و این تسهیلات به افراد واجد شرایط تعلق گیرد.

امیدی بیان کرد: حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی به استان تخصیص داده شده که بر اساس نیاز و نوع طرح تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد برای خوداشتغالی و در مجموع سقف ۲ میلیارد تومانی و پشتیبانی حداقل ۴۰ نفر، از این اعتبارات استفاده کرد.

خروج از نسخه موبایل