نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کارایی و توانمندی نرم افزاری پورشه افزایش یافت

به گزارش سیناپرس، به روزرسانی جدید پورشه در نرم افزار این محصول بدان معناست که خودروهای این شرکت به طور موثر، صرف نظر از سن خودرو، همان کارایی، اتصال و عملکردهای کمکی راننده را ارائه می دهد که امروز از خط تولید این شرکت خارج می شود.

پورشه هنوز دقیقاً زمان عرضه به ‌روزرسانی رایگان نرم‌ افزار را تأیید نکرده ، اما گفته است که خودرو باید به نمایندگی مراجعه و مدت زمان مورد نیاز برای ارتقا نرم افزاری نیز بسته به سن خودرو است.

در حال حاضر این طرح تنها روی محصول تایکان پیاده شده و پس از به ‌روزرسانی، دارندگان این خودرو همچنین می ‌توانند در صورت نیاز، باز کردن بدون کلید را به‌ عنوان یک آپشن انتخابی، فعال کنند، اگرچه پورشه هنوز اطلاعات بیشتر در این رابطه را منتشر نکرده است.

گفته می شود به روز رسانی نرم افزاری روی بهبود کارایی تایکان و کاهش زمان شارژ آن متمرکز است. پس از ارتقا، حالت‌های رانندگی عادی و برد در نسخه ‌های چهار چرخ متحرک، موتور جلو را تحت بار جزئی  قرار داده و در برخی حالت ها تقریباً به ‌طور کامل قطع کرده و فشار روی باتری را کاهش می‌ دهد.

به‌علاوه، سطح انتخابی ترمز احیا کننده حتی با تغییر حالت‌ های رانندگی حفظ شده و مدیریت حرارتی محصول بهبود یافته و  باتری  به‌ ویژه در دمای پایین سریع ‌تر و بیشتر شارژ می شود.

به گزارش سیناپرس، علاوه بر این ارتقاهای نرم افزاری، پورشه اکنون خودروهای مشتریان خود را با یک دستگاه شارژ داخلی ارتقایافته ۲۲ کیلوواتی برای شارژ سریع تر مجهز می کند.

این فناوری برای مشتریان اروپایی و آمریکایی، از طریق یک عملکرد جدید  Plug & Charge  ارائه می‌شود  که اساساً نیاز به کارت پرداخت یا برنامه را هنگام شارژ در دستگاه‌ های سازگار برطرف کردهو به خودرو امکان می‌دهد از طریق کابل با ارائه‌ دهنده شارژ ارتباط برقرار کند.

به گزارش سیناپرس، سیستم اطلاعات سرگرمی محصولات پورشه نیز طی این تغییر با یک رابط جدید راه‌ اندازی و به ‌روزرسانی شده و وعده سهولت استفاده بیشتر را داده و در عین حال اندروید اتو بی ‌سیم، Spotify و سیستم کنترل صوتی بهبود یافته ای را نیز به ‌دست می‌آورد. علاوه بر موارد فوق، سنسورهای پارکینگ در این نرم افزار جدید ارتقا یافته اند و مکان یاب فضای پارک اکنون تعداد بیشتری از فضاهای موجود را شناسایی می کند.

کوین جیک (Keven Giek) ، معاون خط تولید مدل تایکان در این رابطه می‌گوید: به دنبال این به ‌روزرسانی، تمامی دارندگان این خودرو از میزان پیشرفت ماشین خود شگفت‌زده خواهند شد.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل