مهدی فرنقی زاد گفت: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ابتدای امسال علاوه بر رعایت کلیه استانداردهای ارتقا سلامت بیمار و با افزایش کیفیت ارائه خدمات و رعایت هرچه بیشتر حقوق بیماران و مراجعان موجب افزایش رضایتمندی در بین بیماران شده است.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به شیوهی ارزیابی کمی و کیفی بیمارستان از میزان رضایتمندی بیماران افزود: در دو سال اخیر به منظور دسترسی سهل و آسان و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه پرسشنامههایی به صورت آنلاین با هدف رضایت سنجی از خدمات بیمارستان در اختیار بیماران و مراجعان قرار گرفته است.
وی در ادامه به بررسی نتایج این نظرسنجیها اشاره کرد و افزود: سطح رضایتمندی بیماران و مراجعان در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۰ روند افزایشی داشته است و با رشد ۱۷ درصدی از ۶۰ درصد به ۷۷ درصد رسیده است.
فرنقی زاد، با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی نورافشار یکی از قابل اعتماد ترین مراکز درمانی، تشخیصی و توانبخشی در سطح کشور است، گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور با نگاهی چند رشتهای و با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی به ارزیابی، تشخیص، درمان و بازتوانی مشکلات بیماران میپردازد.
منبع:مهر
No tags for this post.