نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رونمایی از پژو ۳۰۸ هیبریدی

به گزارش سیناپرس،پژو 308 خاص ترین و قوی ‌ترین مدل موجود شرکت پژو محسوب می شود. این خودروی پلاگین هیبریدی با موتور 1.6 لیتری بنزینی متصل به  یکموتور الکتریکی ۱۰۹ اسب بخاری است که در مجموع 221 اسب بخار قدرت داشته و همگی از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به مجموعه دیفرانسیل جلو متصل هستند.

شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو حدود ۷ و نیم  ثانیه بوده و  فقط کمتر از یک ثانیه از رقیب خود یعنی VW Golf GTE با ۲۴۳ اسب بخار قدرت، عقب است. این خودرو ۲۶ گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر تولید کرده و از این نظر با استانداردهای سبز، مطابقت دارد.

پژو ۳۰۸ با صندلی‌های آلکانترا و جلوه‌های چرمی به‌ صورت استاندارد عرضه می ‌شود و قسمت‌های داخلی آن هوشمند به نظر می ‌رسند. موقعیت فرمان چندان دلچسب نیست و منتقدان از طراحی آن ایرادهایی گرفته اند. به گزارش سیناپرس،  گفته می شود شرکت پژو تقریباً اصل و نسب فراموش شده خود را در این محصول جدید کشف کرده است و رانندگی با آن با نوعی چسبندگی، متانت و مهارت عمومی بسیار جذاب است. 
موتور الکتریکی این خودرو بسیار عالی عمل می کند و شتاب این محصول نیز کاملا رضایت بخش است. 

نسخه هیبرید 308 با قیمت ۳۸ هزار و ۸۳۵ پوند در بالاترین سطح قیمت ها در این کلاس از خودروها قرار دارد و در مجموع استفاده از آن می تواند تجربه ای لذت بخش برای هر راننده ای باشد. در این گزارش تصویری می توانید بخش های مختلف این محصول جدید فرانسوی را مشاهده کنید.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل