آغاز ثبت نام بدون آزمون پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه امیرکبیر

 یوسف رفیعی گفت: هدف از راه اندازی این رشته های تحصیلی، ایجاد بستر و فرصتی مناسب برای بهره برداری مدیران صنعتی و دولتی و کارشناسان شاغل، از آموزش در دوره های کارشناسی ارشد کاربردی است؛ به نحوی که برگزاری کلاس‌های درس این دوره ها به صورت فشرده برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی افزود: در شرایط عادی و غیر پاندمی کرونا؛ در هر نیمسال تحصیلی برای دوره‌های حضوری فقط پنج بار حضور در پردیس بین المللی کیش و برای دوره‌های مجازی سه بار حضور لازم است که به این ترتیب با برنامه ریزی صورت گرفته دانشجویان و کارشناسان و افراد خبره حاضر در صنایع و سازمان های مختلف می توانند از برنامه های آموزشی رشته های تحصیلی ارایه شده در این پردیس بهره مند شوند.

رفیعی ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی دانشگاه در این پردیس، توسعه برنامه های مربوط به نوآوری و فناوری و فعالیت های بین المللی است که با توجه به راه اندازی مرکز نوآوری این پردیس در جزیره کیش می تواند پذیرای هسته های نوآور و فناور، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان حوزه های مختلف باشد. ضمن آنکه تلاش می شود با ارتباط بیشتر و انعقاد تفاهم نامه ها و قراردادهای مختلف با صنایع تخصصی، برگزاری رویدادهای مختلف علمی، صنعتی و بین المللی نیز  با توجه به زیرساخت های موجود در جزیره کیش گسترش یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی یادآور شد: این پردیس از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با اخذ مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت کسب و کار (MBA) در گرایش‌های بازاریابی و مالی، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، مهندسی فناوری اطلاعات (IT) گرایش تجارت الکترونیک و مهندسی عمران و مدیریت ساخت آغاز کرد. آموزش در این دوره ها به دو شیوه حضوری و الکترونیکی (مجازی) است و نحوه پذیرش متقاضیان بدون کنکور و از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه حضوری است.

رفیعی تاکید کرد: پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر آماده عقد قرارداد ارایه دوره‌های آموزشی رسمی و کوتاه مدت به صورت گروهی برای متقاضیان ارگان ها و سازمان ها با در نظر گرفتن تسهیلات خاص است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس kish.aut.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۴۵۴۵۴۰۲- ۶۴۵۴۵۴۰۶ -۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۳ تماس بگیرند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا