نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مشکلات اقتصادی اصلی ترین دلیل اضطراب است

به گزارش سیناپرس، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که تقریباً همه افراد نگران تورم هستند زیرا نگرانی های اقتصادی کووید-۱۹ با شرایط بحران اقتصادی فعلی جهان تداوم یافته است.

بر اساس نتایج نظرسنجی ماهانه ذهن سالم انجمن روانپزشکی آمریکا، نزدیک به ۹ نفر از هر ۱۰ فرد شرکت کننده (87٪) اظهار داشتند که نسبت به تورم مضطرب یا بسیار مضطرب هستند که نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.این نظرسنجی نشان داد که نیمی از مردم (۵۱ درصد) نیز نگران از دست دادن احتمالی درآمد خود هستند.

دکتر ربکا برندل، رئیس این انجمن در بیانیه خبری خود گفت: ماهنامه ذهن سالم به ما نشان می‌دهد که به نظر می ‌رسد اقتصاد به‌عنوان یک عامل اصلی در اضطراب روزانه مردم، جایگزین کووید ۱۹ شده است. این موضوع برای روانپزشکان و سایر پزشکان درگیر با حوزه سلامت روان مهم است که هنگام دیدن بیماران خود به آن توجه کنند. 

به گزارش سیناپرس، این نظرسنجی همچنین نشان داد که تعداد قابل توجهی از مردم آمریکا همچنین نگران خشونت با سلاح گرم (35٪) یا یک بلای طبیعی (29٪) هستند که برای آنها اتفاق می افتد.

از سوی دیگر باید توجه داشت که نگرانی در مورد کووید-19 همچنان بالاست، اما این نگرانی رو به کاهش بوده و حدود 47 درصد از شرکت کنندگان حاضر در این نظر سنجی نسبت به خطر کرونا ابراز نگرانی کرده اند.

مترجم: حمید تعالی
منبع: upi
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل