به گزارش سیناپرس، شاسی بلند جدید ب ام و که در حال آزمایش در جاده های عمومی اطراف مقر این شرکت در آلمان است، با تغییرات نسبتا متعددی نسبت به نسل های قبلی خود رو به رو شده است.
به نظر می رسد این مدل جدید از جلوپنجره بزرگتری نسبت به مدل قبلی خود بهره برده و سوراخ هایی در قسمت پایین استتار نشان می دهد که این بخش، حداقل نیمی از قسمت دماغه را اشغال خواهد کرد. چراغ های جلوی این خودرو به شکل LED باریک بوده و پیوندی بین X3 و بی ام و سری 7 جدید ایجاد میکنند.
این خودرو در بخش عقب، ظاهری مشابه با X3 داشته ویکی از تفاوت های اصلی این بخش از X3 جدید، چراغ ها است. نمونه اولیه طراحی این بخش، شکل دایرهای تری دارد. با این حال، با توجه به پوشیده شدن بیشتر قسمت های عقب با پوشش استتار، دشوار است که بگوییم آیا این چراغ ها جایگزین واحدهای LED براق نسل فعلی می شوند یا خیر.
انتظار میرود که به روزرسانی های جدیدی مانند جلوپنجره فلزی برس خورده و تیغههای J برای چراغهای روشنایی روز، در این خودرو تغییر کرده و اصلاح شوند.
به گزارش سیناپرس، انتظار می رود که فضای داخلی X3 جدید، کاملاً بازسازی شود. مدل فیس لیفت شده یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و مستقل 12.3 اینچی در مرکز داشبورد دریافت کرد تا آن را از X3 با مشخصات ۲۰۱۷ متمایز کند.
کارشناسان احتمال می دهند این خودروی نسل جدید از پرچم داران سری iX و 7 پیروی کرده و تنظیمات بسیار مینیمالیستی تری را در سرتاسر کنسول و صفحات فرمان خود استفاده کند.
به نظر می رسد نسل جدید X3 با کمک کنترلهای لمسی هموار و رابط صفحه لمسی پیشرفته که از آخرین نسل نرمافزار iDrive BMW استفاده می کند، مورد توجه مشتریان قرار گرفته و فروش خوبی داشته باشد.
X3 جدید همچنان از پلتفرم معماری خوشه ای BMW (CLAR) استفاده خواهد کرد که برای جابجایی قوای محرکه هیبریدی ملایم، پلاگین هیبریدی و برقی خالص طراحی شده است.
به گزارش سیناپرس، این خصیصه به X3 اجازه می دهد تا با ترکیبی از موتورهای چهار سیلندر و شش سیلندر بنزینی عرضه شود، که برخی از آنها به احتمال زیاد از کمک هیبریدی برخوردار هستند،
مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar