آیا صرافی ایکس اونیکس معتبر است؟

ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی امروز، علاوه بر ابزار سرمایه‌ گذاری، به‌عنوان ابزار معاملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روزها بازار و خرید فروش رمز ارزها بسیار پر رونق است و حتما اخبار داغ رمز ارز به گوش شما نیز می‌رسد.

اگر در حوزه خرید و فروش رمز ارز دستی داشته باشید، حتما با صرافی‌ها و اهمیت اعتبار آن‌ها آشنا هستید. صرافی‌ها یا کارگذاری‌های معاملاتی، نقش مهمی در سرمایه‌گذاری و انجام معاملات شما دارند. آیا صرافی ایکس اونیکس معتبر است؟ این سوال بسیاری از کاربران ایکس اونیکس است. اولین گام برای شروع یک سرمایه‌گذاری مطمئن انتخاب یک صرافی معتبر است. پس این سوال که آیا صرافی ایکس اونیکس معتبر است ؟ سوال کاملا به‌ جایی است.‌

اهمیت اعتبار صرافی داخلی

وقتی از خود می‌ پرسید که آیا صرافی ایکس اونیکس معتبر است؟ قطعا به‌ دنبال یک معیار برای تأیید اعتبار آن هستید؛ به همین خاطر بهتر است ابتدا با معیارهای یک صرافی معتبر آشنا شوید. با وجود صرافی‌های بسیاری که در داخل و خارج کشور فعالیت می‌کنند، انتخاب یک صرافی معتبر کار چندان ساده‌ای نیست. حتما می‌ دانید که تأثیر تحریم‌ های وارده بر ایران، حتی به بازارهای سرمایه‌ گذاری جهانی نیز رسیده است. برای انتخاب یک صرافی قبل از هرچیزی باید به نحوه دسترسی کاربران به آن توجه کنید.

از آن‌جا که کاربران ایرانی در احراز هویت بازارهای مالی جهانی رد صلاحیت شده و از سرمایه‌ گذاری در این بازارها محروم‌اند، صرافی‌های خارجی نیز از ارائه خدمات به ایرانی‌ها خود داری می‌کنند. علاوه‌ بر، آن ایرانی‌ ها در پرداخت‌ های بین‌ المللی نیز مشکلات بسیاری دارند. صرافی‌ های رمز ارز از زیر ساخت‌‌های خاصی برخوردارند که امکان خرید و فروش رمز ارز را فراهم می‌سازند؛ در این بین، شناخت و انتخاب یک صرافی داخلی که بتواند بستر امنی برای انجام معاملات را فراهم آورد، اهمیت بسیار زیادی دارد.

معیار انتخاب یک صرافی داخلی معتبر

اهمیت رسیدن به پاسخ سوال « آیا صرافی ایکس اونیکس معتبر است ؟ » زمانی مشخص می‌شود که به‌ دنبال یک صرافی داخلی امن برای سرمایه‌ گذاری هستید. قطعا شما نیز اهداف مهمی برای سرمایه‌ گذاری پولی خود دارید؛ به این ترتیب زمانی که سرمایه خود را به صرافی‌ ها می‌سپارید، امنیت آن‌ها برایتان اهمیت بیشتری می‌یابد.

برخی از صرافی‌های ایرانی این امکان را برایتان فراهم می‌سازند که با واحد پول ایران یعنی ریال به خرید ارزهای دیجیتال بپردازید. این کارگذاری‌ها ضمن تسهیل در فرآیند پرداخت‌های بین‌‎المللی امکان برداشت آنی ارزهای دیجیتال را نیز فراهم می‌سازند؛ اما باید از پشتیبانی صرافی از ارزهای خریداری اطمینان یابید.

علاوه بر پشتیبانی از رمز ارز و انجام معاملات آسان، یک صرافی معتبر باید کارمزد کمی داشته باشد. خرید و فروش رمز ارز توسط صرافی‌ها کارمزد مشخصی دارد. این در حالی است که شما ناچارید یک کارمزد مشخص دیگر بابت تبدیل پول ایران به دلار بپردازید؛ به این ترتیب اهمیت میزان کارمزد مشخص می‌شود.

صرافی ایکس اونیکس

در صرافی ایکس اونیکس تمام خدمات مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر انجام می‌شود. شما در هر زمان که اراده کنید، می‌توانید ارز دیجیتال خود را برداشت کنید و همچنین احراز هویت ایمن شما خود پاسخ صریحی برای سوال « آیا صرافی ایکس اونیکس معتبر است؟ » است.‌

اگر در این صرافی سرمایه‌ گذاری کنید، می‌توانید به‌ راحتی کیف پول ریالی خود را ایجاد کرده و هر زمان به هر اندازه‌ای که دوست دارید، آن را شارژ کنید. برای احراز هویت در این صرافی، تنها نام و نام خانوادگی و یک شماره تماس کفایت می‌کند. البته در قدم اول نیازی به احراز هویت نیست و شما می‌ توانید به محض ورود در این صرافی، ارز مورد نظر خود را خریداری کنید‌؛ اما در مراحل بعد برای ایجاد کیف پول و استفاده از خدمات ایکس اونیکس و در نهایت برای افزایش امنیت سرمایه خود باید احراز هویت را انجام دهید.

هرچند این صرافی کاربری ساده و شفافی دارد؛ اما برای استفاده آسان از خدمات خود، اپلیکیشن ایکس اونیکس را ایجاد کرده که با شفافیت بیشتری خدمات خود را ارائه دهد. شما می‌توانید در این اپلیکیشن موبایلی به سادگی به قیمت انواع ارزها از جمله بیت کوین، اتریوم و غیره دسترسی پیدا کرده و به‌راحتی معامله خود را انجام دهید. قسمت جالب ماجرا این است که شما می‌توانید در این صرافی از طریق زیرمجموعه‌گیری کسب درآمد کنید. کارمزد پایین ایکس اونیکس و سایر مزایای آن این صرافی را به یک کارگزاری ایمن و ایده‌آل تبدیل کرده است. برای ایجاد حساب کاربری در صرافی ایکس اونیکس روی لینک زیر کلیک کرده و یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پر سود را تجربه کنید.

https://exonyx.org/

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا