سرپرست خبرگزاری ایسنا منصوب شد

 دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاددانشگاهی با صدور حکمی  مهدی عرفاتی را به‌عنوان سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و عضو هیأت مدیره این خبرگزاری منصوب کرد.

همچنین در احکامی جداگانه دکتر عیسی علیزاده معاون هماهنگی و امور مجلس و دکتر محمدرضا دهقانی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی یزد نیز برای مدت دو سال به‌عنوان دیگر اعضای هیات مدیره خبرگزاری ایسنا منصوب شدند. دکتر جمال رحیمیان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی نیز عضو حقوقی این خبرگزاری به شمار می‌رود.

در متن حکم دکتر مهدی عرفاتی آمده است:

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به‌عنوان یک رسانه‌ی حرفه‌ای و پیشرو، یکی از سرمایه‌های ارزشمند کشور و جهاددانشگاهی است. با توجه به لزوم نوآوری، ارتقاء و توسعه‌ در این رسانه و عطف به تجربیات و توانمندی‌های جنابعالی، شما را به‌عنوان « سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و عضو هیأت مدیره » منصوب می‌کنم. لازم است برای نیل به اهداف عالی این رسانه مأموریت‌های زیر موردتوجه ویژه قرار گیرد:
1- برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقاء کیفیت و کمیت تولید خبر و محتوا با توجه به سه اصل خوب، مفید و امیدبخش بودن
2- بهینه‌سازی و ارتقاء ساختار و مدیریت برای نظارت بر سلامت و صحت اخبار و محتوا در حین توجه به‌سرعت انتشار و استقلال رسانه
3- توجه ویژه و برنامه‌ریزی برای ایجاد و توسعه‌ی نوآوری رسانه‌ای و استفاده از فناوری‌های جدید نرم و فرهنگی برای رویش و زایش، مجموعه‌های جدید در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
4- همراهی و هم‌افزایی رسانه‌ای برای رشد و بالندگی، رکن مولود انقلاب “جهاددانشگاهی“ و جریان سازی دستاوردهای علمی_فرهنگی، فناوری و نوآوری آن به‌عنوان “زیست بوم نوآوری نخبگان کشور“
5-تشکیل هدفمند و منظم جلسات هیات مدیره و تدوین سند برنامه‌ی‌ راهبردی و ارزیابی شاخص‌های رشد و توسعه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

گفتی است عرفاتی که پیش‌ازاین به‌عنوان دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت مشغول فعالیت بود، مدیرمسئول و سردبیر روزنامه جام جم، معاون خبر روزنامه فرهیختگان و سردبیر خبرگزاری‌های نسیم و دانشجو را در کارنامه خود دارد.

دکتر دهقانی فیروزآبادی همچنین در نامه‌هایی جداگانه از تلاش‌های صادقانه علی متقیان در زمان تصدی مدیرعاملی خبرگزاری ایسنا و دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، دکتر سید عبدالحمید احمدی و مهندس علیرضا زجاجی اعضای سابق هیات مدیره این خبرگزاری قدردانی کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا